Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.52$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
|
| | |
|
1. |
Соловйов В.Ф. Допрофесійна підготовка старшокласників у системі "середня загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю": автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Ф. Соловйов ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.Розроблено структурну модель допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у сільській ЗОШ і професійному ліцеї сільськогосподарського профілю та представлено основні результати її експериментальної перевірки. Викладено методику реалізації допрофесійного аграрно-технологічного навчання з урахуванням можливостей професійно-технічної освіти та критерії ефективності її застосування. Запропоновано методичні підходи до профорієнтаційної роботи у процесі допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у ЗОШ. Запропоновано організаційно-педагогічні умови, шляхи вдосконалення змісту, форм і методів допрофесійного навчання старшокласників у системі "сільська загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204 + Ч421.52 + Шифр НБУВ: РА367425
Рубрики:
|
|
| | |
|
2. |
Назаренко Г.І. Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Г.І. Назаренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2002. — 18 с. — укp.Проведено ретроспективний аналіз здійснення наступності у навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З'ясовано, що дана проблема є однією з недостатньо висвітлених складових педагогічної науки, характеризується неоднозначністю трактування основних понять і співіснуванням найрізноманітніших поглядів щодо її вирішення. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності у навчанні дошкільників і молодших школярів: здійснення навчання та виховання у контексті особистісно орієнтованої парадигми, дотримання варіативності у підготовці дітей до навчання у школі, посилення взаємодії дошкільних закладів і початкової школи. Розроблено комплексну програму забезпечення наступності у роботі перших двох ланок освіти. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52 Шифр НБУВ: РА320824 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
| | |
|
3. |
Уфімцева С.В. Організаційно-педагогічні умови творчого розвитку дитини в умовах навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Уфімцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 21 с. — укp.Досліджено проблему творчого розвитку дитини за умов навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа. Розроблено й обгрунтовано модель даного розвитку, яка визначає мету, принципи, зміст, форми та методи діяльності педагогічного колективу з творчого розвитку особистості дитини, забезпечує єдність навчальної та позанавчальної роботи; наступність у творчому розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Виявлено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови й уточнено критерії його ефективності. Розроблено концепцію, статут і програму творчого розвитку дітей за умов навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52 + Шифр НБУВ: РА352004
Рубрики:
|
|
| | |
|
4. |
Коломіець Підготовка старшокласників до вибору педагогічної професії в спільній діяльності школи і вищого педагогічного навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Микола Борисович Коломіець ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.52 + Ч421.351.6 Шифр НБУВ: РА362982
Рубрики:
|
|
| | |
|
5. |
Іваньо Ю. Ю. Підготовка учнів 8 - 9 класів до вибору професій типу "людина - художній образ" у взаємодії загальноосвітньої школи та коледжу мистецтв: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. Ю. Іваньо ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.Розкрито сутність поняття "готовність до вибору майбутньої професії", визначено структуру, показники та рівні готовності учнів до вибору професій типу "людина - художній образ" і методика її оцінювання. Обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування готовності учнів 8 - 9-х класів до вибору професій типу "людина - художній образ", що реалізовувались у процесі спільної діяльності середньої загальноосвітньої школи та коледжу мистецтв як структурні елементи педагогічної технології підготовки учнів до вибору майбутньої професії. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.52 + Щ10 р(4УКР)23-3 Шифр НБУВ: РА384136 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
| | |
|
6. |
Сінькевич Н.К. Формування морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків в умовах взаємодії школи та позашкільних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Н.К. Сінькевич ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2000. — 19 с. — укp.Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування морально-ціннісних орієнтацій дівчат підліткового віку в системі взаємодії школи та позашкільних закладів. Запропоновано педагогічну програму для науково-методичного й організаційного забезпечення спільної роботи школи та позашкільних закладів у формуванні морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків, яка передбачає єдине планування виховного процесу, системне визначення педагогічних цілей і завдань, шляхів їх реалізації, а також інформаційного забезпечення педагогічного процесу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.52 Шифр НБУВ: РА314837 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|