Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4)$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Матвієнко О.В. Розвиток систем середньої освіти в країнах Європейського Союзу: порівняльний аналіз: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.В. Матвієнко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 39 с. — укp.Здійснено порівняльний аналіз основних етапів західноєвропейської освітньої інтеграції на підставі результатів вивчення матеріалів, опублікованих інституціями ЮНЕСКО, Європейського Союзу (ЄС) та Ради Європи. З використанням значної кількості документів даних інституцій систематизовано стратегічні рішення 15-ти країн-членів ЄС у сфері реформування структури та управління освітою, її стандартизації та моделювання змісту навчальних програм. Охарактеризовано динаміку змін у структурі обов'язкової освіти на всіх її рівнях. Проаналізовано теоретичні принципи та практичні рішення розбудови систем неперервної освіти, її глобальний та європейський контекст. Узагальнено нові моделі гармонізації процесів централізації й децентралізації управління освітою у 15-ти країнах-членах ЄС, її демократичний контекст. Здійснено загальну характеристику дискретних тенденцій у розбудові західноєвропейського освітнього простору, зроблено висновок щодо нерівномірності та певної суперечливості реформістського поступу європейських країн в освітньому просторі XX ст. на законодавчому рівні, а також у інших сферах, що знаходяться у певному взаємозв'язку з демократизацією обов'язкової освіти, модернізацією структури шкільної системи й у цілому - з модернізацією змісту обов'язкової освіти за домінантними імперативами сучасної філософії освіти, зорієнтованої на гармонізацію її стандартів у соціокультурних й політико-економічних координатах національно-регіонального та глобального гуманістичного спрямування. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч424(4УКР) + Шифр НБУВ: РА337129
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Локшина О. І. Тенденції розвитку змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. І. Локшина ; НАПН України ; Ін-т педагогіки. — К., 2011. — 40 с. — укp.Проаналізовано філософсько-теоретичні засади добору та структурування змісту. Визначено напрями його розвитку в державах-членах (ЄС) у форматі загальних і рівневих тенденцій, розкрито інновації в оцінюванні його засвоєння школярами. Висвітлено еволюцію теоретичних і регулятивних засад змісту шкільної освіти в Україні, охарактеризовано сучасні тенденції його розвитку. Зроблено висновки щодо перспективності досвіду країн ЄС у сфері змістотворення за умов модернізації національної школи. Обгрунтовано рекомендації щодо творчого використання позитивних надбань держав-членів ЄС вітчизняними розробниками освітньої політики, дидактами, методистами, педагогами-компаративістами, викладачами та студентами. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч421.21 Шифр НБУВ: РА379819 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|