Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (254)Книжкові видання та компакт-диски (367)Журнали та продовжувані видання (187)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч437$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Манько Н.В. 
Діагностика та корекція мовленнєвого розвитку дітей раннього віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Н.В. Манько ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Запропоновано методику логопедичного обстеження дітей перших років життя. Сформульовано принципи організації логопедичної роботи з даними дітьми. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену методику корекційно-розвивального навчання дітей раннього віку, складовими якого є тематичне планування та система вправ, виконання яких дозволяє здійснювати корекцію та розвивати мовлення дітей за умов дошкільного освітнього закладу. Застосування розробленої методики підвищує якісний рівень комунікативно-мовленнєвих умінь дітей у процесі розвитку їх імпресивного й експресивного мовлення за умов здійснення адекватної віку та індивідуальним особливостям психофізичного розвитку діагностики рівня сформованості мовленнєвої функції малюків перших років життя та подальшої організації цілеспрямованої корекційно-розвивальної роботи з зазначеними дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 +
Шифр НБУВ: РА348820

Рубрики:

      
2.

Стрілецька С. В. 
Корекція дисграфічних помилок англійського письма в учнів молодших класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / С. В. Стрілецька ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто науково-теоретичні підходи в англомовній і вітчизняній літературі до вивчення проблеми дисграфії. Досліджено сучасні педагогічні та методичні прийоми корекції дисграфічних помилок і проведено аналіз основних напрямів навчання письма англійської мови як іноземної. Встановлено, що для подолання дисграфії першочерговим завданням є застосування педагогічних прийомів, які передбачають глибоку індивідуальну роботу педагогів і батьків з дитиною та спрямовані на усвідомлення нею своїх здібностей, віру у власні можливості. Визначено особливості дисграфічних помилок у письмових роботах учнів молодших класів, виділено та класифіковано типові та найчисленні серед орфографічних і графічних помилок. Запропоновано методику корекції дисграфічних помилок англійського письма із застосуванням спеціальних педагогічних і методичних прийомів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.93 + Ш143.21-917.38
Шифр НБУВ: РА375901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ільяна В. М. 
Корекція дислексій в учнів молодших класів спеціальних шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. М. Ільяна ; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено алгоритм визначення диференційованих механізмів порушень читання, який базується на аналізі дислексичних помилок з урахуванням багатоланкової структури даного виду мовленнєвої діяльності, структури дефекту за тяжких порушень усного мовленнєвого розвитку, а також інтегративної діяльності аналізаторних систем. Визначено найпоширеніші типи помилок, які притаманні рецептивній продукції школярів і встановлено їх механізми. Репрезентовано поетапну систему корекційного впливу, яку розроблено з урахуванням виявлених механізмів порушень, а також компенсаторних можливостей, які дозволяють використовувати обхідні шляхи навчання на довільному рівні організації діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.926
Шифр НБУВ: РА371180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Кравченко А.І. 
Корекція заїкання у дітей молодшого та середнього шкільного віку засобами комплексної фізичної реабілітації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / А.І. Кравченко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Розроблено та застосовано комплексний лікувально-педагогічний підхід, який впливає на різні аспекти психофізіологічного стану дітей молодшого та середнього шкільного віку, що заїкаються; він містить лікувальні процедури, фізкультуру, психотерапію, логопедичні заняття, логопедичну ритміку, заходи відновлення. Відзначено, що завдяки застосуванню засобів фізичної реабілітації усуваються та послаблюються судоми мовленнєвого апарату та супутні розлади голосу, дихання, моторики та мовлення, оздоровлюється та зміцнюється нервова система та організм в цілому, а також дитина позбавляється неправильного ставлення до свого мовного дефекту, психологічних нашарувань, перевиховується її особистість та поведінка, має місце реадаптація та адаптація тих, хто заїкається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.923 +
Шифр НБУВ: РА326566

Рубрики:

      
5.

Савицький А.М. 
Корекція мовленнєво-рухової діяльності дошкільників з дитячою афазією: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / А.М. Савицький ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2009. — 17 с. — укp.

Досліджено проблему відновлення рухових і мовленнєвих функцій дитини з афазією після нейрохірургічної операції з видалення пухлини головного мозку. Встановлено, що у дітей, яким у віці 4 - 7-ми років було видалено пухлину з глибинних відділів мозку, порушується мовлення та рухова діяльність. Доведено, що перебіг порушень у мовленнєвій і руховій сфері дитини характеризується симптомами моторної афазії, ускладненої правостороннім геміпарезом. Визначено специфічні особливості та психологічні механізми порушень мовленнєвої та рухової сфери дітей, обгрунтовано шляхи корекційно-реабілітаційної роботи, спрямованої на їх відновлення. Доведено, що ранній початок корекційно-відновлювального навчання, що включає засоби реабілітації рухових функцій дитини та застосування спеціальної методики відновлення порушених мовленнєвих функцій на ранньому етапі, значно скорочує тривалість реабілітаційного періоду. Встановлено високу ефективність методики відновлювальної роботи з використанням корекційних технологій з логопедії та фізичної реабілітації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.924 + Р733.62-321.1 +
Шифр НБУВ: РА363121

Рубрики:

      
6.

Качуровська О.Б. 
Корекція мовленнєвого розвитку молодших школярів із тяжкими вадами мовлення засобами комп'ютерних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.Б. Качуровська ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання комп'ютерних технологій у процесі формування мовленнєвих навичок учнів початкових класів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Конкретизовано базові вимоги щодо розробки інформаційно-навчальних систем нового покоління з урахуванням специфіки навчання дітей з ТПМ. Визначено й охарактеризовно основні етапи проектування комп'ютерних навчально-програмних комплексів корекції мовленнєвих порушень учнів. Розроблено методичні рекомендації для вчителів початкових класів щодо впровадження комп'ютерних технологій у навчальний процес спеціалізованих шкіл для дітей з ТПМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.4 с51 +
Шифр НБУВ: РА343948

Рубрики:

      
7.

Ленів З. П. 
Корекція порушень усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами арттерапії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / З. П. Ленів ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання стану сформованості усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з заїканням, з урахуванням яких розроблено методику корекційного навчання усного мовлення дошкільників із заїканням засобами арттерапії. Зміст методики представлено комплексним поєднанням традиційних логопедичних та арттерапевтичних технологій з метою формування вербальних і невербальних процесів, які впливають на мовленнєву діяльність дитини з заїканням. Зазначено, що розвиток усного мовлення старших дошкільників із заїканням засобами арттерапії сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.923
Шифр НБУВ: РА377237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Артемчук І.В. 
Особливості усного зв'язного мовлення у комунікативно депривованих дітей-сиріт: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / І.В. Артемчук ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Вперше визначено стан сформованості у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), які перебувають в інтернатних установах, операцій смислової організації висловлювання та структурно-мовленнєвого оформлення. Уточнено зміст понять "комунікативна депривація" та "комунікативне ядро дитини-сироти". Досліджено особливості розвитку усного зв'язного мовлення у дітей-сиріт і встановлено причини затримки оволодіння мовленнєвими навичками. Охарактеризовано складові комунікативного ядра особистості дитини-сироти старшого дошкільного віку та виявлено стан їх сформованості у даної категорії дітей. З'ясовано залежність рівня розвитку усного зв'язного мовлення від стану сформованості комунікативного ядра особистості. Розроблено комплексну систему заходів психолого-педагогічного впливу на формування та розвитку усного зв'язного мовлення дітей-сиріт з ЗНМ, які перебувають в інтернатній установі закритого типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.201 + Ч437.41 +
Шифр НБУВ: РА339515

Рубрики:

      
9.

Бартєнєва Л.І. 
Підготовка дітей із загальним недорозвитком мовлення старшого дошкільного віку до оволодіння орфографією: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л.І. Бартєнєва ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі діагностики та корекції вад мовленнєвого розвитку дітей з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення (НЗНМ) 7-го року життя у зв'язку з підготовкою їх до оволодіння нормами орфографії. Аналіз науково-теоретичної літератури свідчить, що засвоєння дитиною морфологічного принципу письма забезпечується сформованістю так званої орфографічної навички - складного психологічного утворення, що є сукупністю автоматизованих компонентів орфографічних дій. Формування складових орфографічної навички передбачає певний рівень володіння дітьми усіма системами, а також діями та операціями з мовними знаками на мимовільному та довільному рівнях. Аналіз відповідної літератури дозволив встановити, що окремі передумови, які зумовлюють формування орфографічної навички можуть бути сформованими вже в дошкільному віці. На основі спеціально розробленої методики дослідження мовленнєвого розвитку дитини старшого дошкільного віку було проведено порівняльне експериментальне дослідження дітей з нормою розвитку та НЗНМ, визначено стан їх готовності до засвоєння норм орфографії. З урахуванням виявлених вад розроблено адекватний структурі дефекту зміст корекційно-розвивального та попереджувального навчання дітей з НЗНМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.91 + Ш12-910.32
Шифр НБУВ: РА310960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Корнєв С.І. 
Проблеми корекційної педагогіки у творчій спадщині І.О.Сікорського: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / С.І. Корнєв ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено шляхи розвитку корекційної педагогіки та психології в Україні на основі аналізу наукової діяльності І.О. Сікорського. Розкрито основні положення його наукової концепції, що мали найбільший вплив на становлення та розвиток вітчизняної дефектології. Доведено, що І.О. Сікорський вперше у світовій практиці поклав в основу наук, які вивчають дитячу патологоію та психологію, цілісний антропологічний підхід, вказавши на взаємозв'язок медико-психологічних і педагогічних аспектів у практиці навчання й виховання даної категорії дітей та запропонував створити науку (дефектологію) як суміжну галузь знань, де перетинаються ці аспекти. Одержані результати свідчать, що наукова спадщина І.О. Сікорського є невід'ємною частиною історії світової педагогіки та психології. Введені в обіг нові наукові матеріали та факти доповнюють картину становлення йрозвитку вітчизняної дефектології та можуть використовуватися в підготовці підручників з історії та у викладанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437г(4УКР)д Сікорський І.О. + Ю91(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА367005

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Козлова В.А. 
Пропедевтика порушень письма у першокласників з вадами мовлення в умовах білінгвізму: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.А. Козлова ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Визначено складові вивчення усного та писемного мовлення, показники та критерії стану вербальних і невербальних процесів, розроблено методику їх дослідження. Виявлено особливості прояву розладів усного мовлення та письма за умов білінгвізму. З метою комплексного попереджувально-корекційного навчання двомовних учнів запропоновано спеціальний підбір методичних засобів і прийомів поетапного формування системи унормованих вимовних, лексико-семантичних, граматичних, орфографічних навичок з чітким розмежуванням елементів мовних систем двох споріднених мов у межах програмованих вимог.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.330 + Ч437.92 +
Шифр НБУВ: РА324661

Рубрики:

      
12.

Конопляста С.Ю. 
Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.03 / С.Ю. Конопляста ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 46 с. — укp.

Розкрито стратегію та тактику експериментального дослідження мовленнєвого та психічного розвитку дітей, хворих на вродженні незрощення губи та піднебіння (ВНГП) та визначено його концептуальні засади. Реалізовано багатопрофільну діагностичну модель-методику клініко-психолого-педагогічного вивчення дітей, хворих на ВНГП від народження до 18-ти років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ю948.27 + Р733.665.605.0 +
Шифр НБУВ: РА370353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Берник Т.Л. 
Розвиток диференційованих форм логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення в Україні (1945 - 2000): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Т.Л. Берник ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2006. — 24 с. — укp.

Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз процесу розвитку системи логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в Україні з 1945 до 2000 рр. Проаналізовано теоретичні та методологічні засади допомоги таким дітям. На підставі даних історико-логічного та порівняльного аналізу розроблено періодизацію, висвітлено цілісну картину становлення та розвитку диференційованих форм логопедичної допомоги таким дітям. Розкрито соціально-економічні, супільно-політичні та педагогічні чинники, які впливали на її становлення та розвиток. Визначено передумови становлення системи логопедичної допомоги, виявлено фактори, що сприяли розвитку її диференційованих форм, розробці та впровадженню наукових досліджень, зміцненню матеріально-технічної бази. Уточнено та доповнено історико-педагогічні факти, які характеризують основні тенденції, закономірності й особливості здійснення логопедичної допомоги. Введено до наукового обігу маловідомі та невідомі архівні матеріали, історичні факти, взаємопов'язані з розвитком диференційованих форм логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА348395

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Новікова Н.В. 
Розвиток мовленнєвого дихання у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Н.В. Новікова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено можливості використання спеціальної дихальної та фітбол-гімнастики для розвитку та корекції мовленнєвого дихання в дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Показниками мовленнєвого дихання визначено тривалість, силу, рівномірність і спрямованість максимального видиху та кількість складів і слів, що промовляться за один мовленнєвий видих. Фізіологічне дихання характеризується показниками життєвої ємості легені й окружності грудної клітки. Виявлено, що рівень мовленнєвого дихання в дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення значно відстає від норми. Досліджено педагогічні умови, що сприяють ефективному розвитку мовленнєвого дихання в дітей з загальним недорозвиненням мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 +
Шифр НБУВ: РА364808

Рубрики:

      
15.

Андрусьова І.В. 
Розвиток мовлення дітей 6-річного віку з загальним недорозвиненням мовлення в процесі ознайомлення з природою: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / І.В. Андрусьова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Наведено педагогічні умови розвитку мовлення 6-річних учнів з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівень) у процесі ознайомлення з природою. Розроблено організаційно-дидактичну модель забезпечення розвитку мовлення 6-річних учнів з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівень) у процесі ознайомлення з природою. Визначено рівні та показники мовленнєвої компетентності як якісної характеристики мовленнєвого розвитку досліджуваних учнів з даною патологією, встановлено динаміку змін у рівнях сформованості мовленнєвої компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92
Шифр НБУВ: РА374275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Журавльова Л.С. 
Розвиток мовлення у старших дошкільників із заїканням засобами музично-дидактичних ігор: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л.С. Журавльова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Висвітлено науково-теоретичні основи підвищення ефективності розвитку усного мовлення засобами музико-дидактичних ігор (МДІ), удосконалення темпо-ритмічної сторони мовлення та навичок спілкування заїкуватих дошкільників. Виявлено передумови для розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами МДІ, потенціал яких у практиці застосувався недостатньо, зокрема, використання емоційних можливостей дитячої психіки в процесі розвитку мовленнєвих навичок, активізація та синестезія сенсорних аналізаторів. Розроблено й описано експериментальну методику розвитку мовлення з урахуванням полісенсорного аспекту, виокремлено педагогічні умови розвитку усного мовлення заїкуватих дітей, визначено критерії, показники та рівні розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами МДІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.923 +
Шифр НБУВ: РА368942

Рубрики:

      
17.

Ніщук Г.М. 
Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.М. Ніщук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників на основі адаптаційного досвіду з усунення фрустрації. Досліджено логопедичну корекцію мовленнєвих дефектів, здійснену без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, тимчасовий, несталий ефект, руйнування мовленнєвої поведінки, зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що логопедичний вплив з застосуванням психологічного супроводу розвитку спільної діяльності учнів з мовленнєвими відхиленнями та їх однокласників, сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється сталий.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.11 + Ю948.27 + Ч437.4 +
Шифр НБУВ: РА342269

Рубрики:

      
18.

Іваненко І. М. 
Українська логопедична термінологія: структура, семантика, функціонування: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / І. М. Іваненко ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І. Вернадського. — Сімф., 2010. — 16 с. — укp.

Проаналізовано українську логопедичну термінологію (ЛТ) з погляду її структурних, семантичних і функціонально-стилістичних особливостей у синхронії та діахронії. Вперше в українському мовознавстві зібрано та тезаурусно впорядковано логопедичні терміни та номени. Визначено особливості формування поняттєвого апарату логопедії в історично-соціальному та внутрішньонауковому аспектах. Виявлено ядрову частину ЛТ і периферію. Досліджено словотвірні та лексико-семантичні процеси, виявлено тематичні групи ЛТ. Зазначено, що творення терміноодиниць української логопедії відбувається відповідно до традиційних засобів українського словотвору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437 в3 + Ш141.14-34:Ч437
Шифр НБУВ: РА372381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Коломієць Ю.В. 
Формування граматико-стилістичних умінь в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Ю.В. Коломієць ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему формування граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) на основі функціональної стилістики та розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь шляхом використання лексичних синонімів і граматичних мовних одиниць української мови. Визначено рівні засвоєння теоретичних знань і сформованості практичних синонімічних, граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з ТПМ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та методичні засади формування у таких школярів основ функціональної стилістики. Розроблено зміст та експериментальну методику розвитку граматико-стилістичних умінь з урахуванням функціонально-стилістичного аспекту даного виду діяльності. Експериментально підтверджено ефективність системи граматико-стилістичних вправ на функціонально-стилістичній основі як засобу розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів з ТПМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ю948.27 + Ш141.14-917.32 +
Шифр НБУВ: РА363205

Рубрики:

      
20.

Січкарчук Н. Д. 
Формування емоційно-оцінної лексики у дітей старшого дошкільного віку з моторною алалією засобами художньо-мовленнєвої діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Н. Д. Січкарчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено рівні й особливості стану сформованості даного прошарку лексики у старших дошкільників з моторною алалією у порівнянні з дітьми без порушень мовлення та з дітьми із загальним недорозвитком мовлення. Обгрунтовано психолого-педагогічні та методичні передумови формування даного прошарку лексичної сторони мовлення, розроблено зміст та описано методику його формування на підставі залучення дітей до художньо-мовленнєвої діяльності з урахування рівня мовленнєвих можливостей дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.925
Шифр НБУВ: РА381532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського