Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (54)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч463$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Пазюра Н.В. 
Особливості розвитку професійно-технічної освіти в Китаї (остання чверть ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Пазюра ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку професійно-технічної освіти у Китайській Народній Республіці (КНР) в останній чверті XX ст. за умов зародження ринкової економіки. На підставі вивчення літературних джерел, українських і китайських документів і матеріалів, а також документів міжнародних організацій охарактеризовано національні чинники підготовки виробничого персоналу як пріоритети державної політики у проведенні освітніх реформ. Розкрито особливості розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників КНР на різних історичних етапах. Розглянуто механізми реформування професійно-технічної освіти та її трансформації у систему професійної освіти. Виявлено й охарактеризовано особливості системи професійної підготовки за умов ринкової економіки КНР. З'ясовано подібне та відмінне у розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників у КНР й Україні. Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання прогресивних ідей китайського досвіду за умов модернізації системи професійно-технічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(5КИТ)64 + Ч464(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА361880

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Попова Т.І. 
Педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю в Україні (друга половина ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.І. Попова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Виявлено й охарактеризовано педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю у другій половині XX ст. (професійно-педагогічну компетентність майстра виробничого навчання, взаємозв'язок навчальних закладів і підприємств у період виробничої практики, організаційно-методичне забезпечення виробничої практики, здійснення систематичного контролю за процесом проведення виробничої практики, реалізацію її виховного потенціалу) й узагальнено досвід їх реалізації у досліджений період. Установлено внесок педагогів даного періоду до розробки мети, завдань, функцій, змісту та форм організації виробничої практики. Виявлено напрями реалізації цієї практики (оганізаційно-підготовчий, навчально-цільовий, завершальний). Розроблено рекомендації щодо використання досвіду здійснення виробничої практики у даних училищах в Україні за сучасних умов. Визначено етапи й адекватні їх тенденції становлення, а також удосконалення виробничої практики й особливості її організації у професійно-технічних училищах швейного профілю у контексті розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Уведено до наукового обігу невідомі та маловідомі архівні документи, деякі факти та теоретичні положення стосовно дослідженої проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + Ч463(4УКР)6 + Ж.р(4УКР)2-37 +
Шифр НБУВ: РА350138

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Ситняківська С.М. 
Реміснича освіта в Україні (друга половина XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Ситняківська ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено проблему ремісничої освіти як наукового феномена, доведено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів-науковців у розробку теоретичних засад розвитку ремісничої освіти. Розкрито загальні характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів в Україні у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., визначено місце ремісничих навчальних закладів у системі освіти. Проаналізовано змістові характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів в Україні. Проаналізовано організацію навчального процесу та соціально-побутової сфери учнів в ремісничих навчальних закладах, вивчено зміст навчання у системі ремісничої освіти, виявлено роль ремісничих навчальних закладів у соціальному захисті неблагополучних груп дітей. Ремісничу освіту визначено як окремий феномен загальної системи освіти в Україні в даний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА369570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Харламов М. І. 
Розвиток професійно-технічної освіти в УСРР у 1921 - 1929 рр.: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / М. І. Харламов ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено першу ланку професійно-технічної освіти УСРР у 1921 - 1929 рр., а саме професійно-технічних шкіл. Створено працю з історії становлення та розвитку професійних шкіл з підготовки кваліфікованої робочої сили для промисловості та сільського господарства УСРР у 1921 - 1929 рр. Висвітлено процес створення та діяльності таких навчальних установ, як індустріально-технічні професійні школи та сільськогосподарські професійні школи в даний період. Доведено, що в УСРР в період з 1921 до 1929 рр. велике значення для професійної освіти мали сільськогосподарські школи, які готували кваліфікованих працівників для аграрного сектору народного господарства республіки. Доповнено й уточнено існуючі в літературі відомості про особливості фінансування закладів професійно-технічної освіти. Показано специфіку формування змісту освіти в професійно-технічних школах УСРР у даний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)61 + Т3(4УКР)613-7
Шифр НБУВ: РА379538 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Іванцова Н.І. 
Розвиток професійної робітничої освіти без відриву від виробництва у 1921 - 1930 рр. в Україні: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.І. Іванцова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 16 с. — укp.

Досліджено розвиток системи професійної робітничої освіти без відриву від виробництва в Україні у 1921 - 1930 рр., визначено їх основні завдання та напрямки діяльності. Встановлено адекватність і відповідність даних овітніх установ тогочасній політико-економічній ситуації в УСРР, охарактеризовано й систематизовано їх типи. Виявлено основні тенденції розвитку мережі закладів вечірньої та заочної професійної робітничої освіти в Україні у 1920 - 1930-х рр. Визначено особливості організації навчального процесу, проаналізовано навчальні програми, динаміку змісту, напрямів і перспектив навчання. Досліджено процес формування кадрів викладачів і контингенту осіб, що навчаються. До наукового обігу введено значну кількість архівних матеріалів, документів, статей досліджуваного періоду про розвиток професійної робітничої освіти в Україні у 1921 - 1930-х рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-7 + Ч463(4УКР)61 + Ч464(4УКР)76 +
Шифр НБУВ: РА358532

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Каплун А. В. 
Розвиток систем підготовки кваліфікованих робітників у Болгарії і Польщі (кінець XIX - XX ст.): автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / А. В. Каплун ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2011. — 42 с. — укp.

Здійснено цілісний порівняльно-педагогічний аналіз проблем розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників у Болгарії та Польщі (кінець ХІХ - ХХ ст.). Розкрито тенденції й особливості розвитку систем професійної освіти даних країн, управління ними на різних історичних етапах, вдосконалення змісту, принципів, функцій та науково-методичного забезпечення діяльності професійних шкіл різних типів. Досліджено вплив глобалізаційних та інтеграційних процесів на трансформацію національних систем професійної освіти та навчання у Болгарії та Польщі за умов Європейського Союзу. Обгрунтовано чинники, які зумовлюють зміни в системах професійної освіти та навчання у Болгарії та Польщі на початку ХХІ ст. Виявлено спільні принципи їх розбудови за умов ринкової економіки в європейському контексті, а також особливості розвитку систем професійної освіти та навчання даних країн за умов неперервної освіти. Виявлено подібне та відмінне у розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників Болгарії, Польщі й України. Охарактеризовано можливості використання прогресивних ідей досвіду підготовки кваліфікованих робітників Болгарії та Польщі за умов модернізації системи професійної освіти в Україні з урахуванням прогресивних ідей євроінтеграційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4БОЛ) + Ч463(4ПОЛ)
Шифр НБУВ: РА382371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського