Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.513$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Козак Н.В. 
Дидактичні основи професійної підготовки майбутніх учителів у ФРН (друга половина XVIII - кінець ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Козак ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні основи організації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах ФРН, розкрито форми і методи вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів. Установлено, що сучасна система педагогічної освіти ФРН - це різнопланова, проте добре відлагоджена освітня галузь. Найважливішою особливістю професійної підготовки майбутніх вчителів є відсутність єдиної загальнодержавної системи освіти. Кожна з федеральних земель, що має свої характерні риси підготовки, успадкувала розподіл на дві фази - теоретичну і практичну. Майбутнім учителям дають підготовку з двох спеціальностей: основної і додаткової. Велику увагу звернено на предмети психолого-педагогічного циклу. Високий професійний рівень педагогічних кадрів зумовлено науково обгрунтованою системою професійного відбору, індивідуалізацією навчального процесу, розвитком творчих здібностей студентів, співпрацею викладачів і студентів у науково-дослідній роботі. Двоступенева модель підготовки вчителів може бути використана у процесі реформування системи педагогічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.513(4Гер) + Ч489.513(4Гер)
Шифр НБУВ: РА311002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Андрійчук Н.М. 
Підготовка вчителів народної школи в учительських семінаріях України (1860 - 1917 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Андрійчук ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено роль і значення земств у розвитку початкової народної освіти в Україні в другій половині ХІХ ст. як організаторів підготовки вчителя для народної школи. Наведено характеристику педагогічної та наукової діяльності відомих українських педагогів даного періоду як організаторів народної школи та підготовки вчителя для системи початкової освіти - К. Ушинського, М. Корфа, С. Васильченка, М. Драгоманова, Б. Грінченка, Т. Лубенця. Визначено головні характеристики й організаційні засади діяльності учительських семінарій України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Доведено, що зміст освіти у вчительських семінаріях складався з таких компонентів як суспільно-духовий, мовний, природничий і спеціальний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.513(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА370886 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Скоробогатова М. Р. 
Розвиток системи підготовки вчителів початкових класів в Україні (друга половина XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. Р. Скоробогатова ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено й обгрунтовано основні етапи розвитку системи підготовки педагогів початкових класів України в другій половині XX ст.: 1945 - 1955 рр., 1956 - 1965 рр., 1965 - 1991 рр., 1991 - 2005 рр. Розкрито сутність змісту, структури та функцій підготовки вчителів початкових класів на кожному з даних етапів. З'ясовано напрями трансформації вітчизняної педагогічної освіти: збільшення престижу вчительської професії, забезпечення початкової школи необхідною та достатньою кількістю фахівців, підвищення професійно-освітньої якості підготовки вчителів початкових класів. Обгрунтовано можливість творчого використання вітчизняного та зарубіжного передового педагогічного досвіду та традицій підготовки вчителів початкових класів за сучасних умов реформування вітчизняної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.513(4УКР)63/64 + Ч489.513(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА370980 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Слободянюк Т.Б. 
Становлення та розвиток професійної підготовки фахівців з дошкільного виховання в Україні (кінець XIX - початок XX-го століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.Б. Слободянюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

За даними архівних матеріалів і документів проаналізовано процес становлення та розвитку організаційних і теоретико-методичних засад підготовки дошкільних працівників на рубежі століть. Визначено чинники, які обумовили даний процес, розкрито особливості створення національної системи дошкільного виховання та підготовки педагогічних кадрів з урахуванням національно-демократичних перетворень в Україні. Охарактеризовано різні типи навчальних закладів, які відіграли важливу роль у підготовці дошкільних працівників. Особливе місце відведено характеристиці діяльності Київського Фребелівського інституту (1907 - 1919 рр.), розкриттю ролі його директорів, високоосвічених громадських діячів України - І.О.Сікорського, В.О.Фльорова, В.В.Зеньківського. Результати дослідження свідчать, що наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. в Україні були закладені підвалини для створення самобутньої національної системи дошкільного виховання та підготовки педагогічних кадрів, її теоретичного обгрунтування та практичного використання на наступних етапах, у період Української Народної Республіки. Визначено основні шляхи вирішення даної проблеми: демократизацію навчального процесу, варіативність рівнів підготовки, діяльнісний підхід до здійснення загальної педагогічної та спеціальної підготовки, інтеграцію загальнолюдських та національно-орієнтованих показників у зміст та характер підготовки педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.513(4УКР) + Ч489.513(4УКР)
Шифр НБУВ: РА310580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Степанець І.О. 
Становлення та розвиток середньої педагогічної освіти на Харківщині у ХХ столітті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.О. Степанець ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено місце та роль середньої педагогічної освіти в системі підготовки педагогічних кадрів. Виявлено фактори та умови, обгрунтовано періоди та етапи, а також визначено тенденції її становлення та розвитку на Харківщині у XX ст. Охарактеризовано зміст, форми, методи та засоби підготовки педагогічних кадрів у середніх педагогічних навчальних закладах досліджуваного періоду та окреслено перспективи її розвитку. Введено до наукового обігу значну кількість нового фактичного матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.513(4УКР5) +
Шифр НБУВ: РА344069

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського