Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.207$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Шереметьєва Ю.О. Наступність у змісті професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю у вищому навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю.О. Шереметьєва ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 21 с. — укp.Вперше обгрунтовано організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності у змісті професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ, наведено рекомендації щодо удосконалення форм організації навчального процесу. Розкрито специфіку професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю, охарактеризовано основні етапи професійного становлення майбутніх спеціалістів у період їх навчання у ВНЗ. Визначено зміст поняття професійної підготовки та наступності у її змісті. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови забезпечення принципу наступності у змісті навчання майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ, запропоновано шляхи їх реалізації у навчальному процесі. Розроблено структуру змісту професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ, наведено рекомнедації щодо проектування навчальних планів і програм з урахуванням вимог принципу наступності та кредитно-модульної системи навчання. Наведено загальну характеристику професійно-інженерної складової змісту професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю. Обгрунтовано доцільність введення у навчальний процес інтегрованої дисципліни "Вступ до швейного виробництва". Наведено рекомендації щодо застосування принципу наступності в інженерно-педагогічній освіті, встановлено критерії ефективності його реалізації. Експериментально підтверджено ефективніть організаційно-педагогічних умов забезпечення наступності у змісті професійної підготовки інженерів-педагогів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + М4 р(4УКР)3-2 Шифр НБУВ: РА372542 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Петренко В.В. Наступність форм навчання в загальноосвітній школі і вищому закладі освіти як засіб дидактичної адаптації студентів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.В. Петренко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.Досліджено питання підвищення ефективності навчального процесу у вищій школі за умов наступності форм навчання у загальноосвітній школі (ЗОШ) і вищому закладі освіти (ВЗО). Вивчено стан проблеми реалізації наступності форм навчання природничих дисциплін у ЗОШ і ВЗО у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів. Проаналізовано спільні тенденції розвитку форм зазначеного навчання у ЗОШ і ВЗО як передумови успішної реалізації наступності між ними. Висвітлено питання стосовно перебігу адаптаційного процесу студентів-першокурсників. Установлено, що прояви дидактичної дезадаптації характеризуються індивідуальною варіативністю залежно від особливостей інтелектуального розвитку й особистісною мотивацією, а також наявності наступних взаємозв'язків між дидактичними системами ЗОШ і ВЗО. Визначено рівні наступності форм навчання у загальноосвітньому та вищому навчальному закладі. Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено їх вплив на ефективність дидактичної адаптації студентів-першокурсників ВЗО. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ч481.207 + Шифр НБУВ: РА341273
Рубрики:
|
|
|