Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (162)Книжкові видання та компакт-диски (132)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.252$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Куліш І.М. 
Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.М. Куліш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено суть дидактичної гри, її функції та сфери впливу, а також ієрархічний ряд функцій гри відповідно до кожної сфери, удосконалено класифікацію ігор взагалі та дидактичних зокрема, обгрунтовано технологію підготовки та застосування дидактичної гри, її впливу на активізацію навчальної діяльності студентів та розроблено технологічну карту дидактичної гри. Вивчено та експериментально перевірено результативність використання педагогічної технології дидактичної гри у вищому закладі освіти, розроблено систему даних ігор з метою використання у педагогічному процесі вищого навчального закладу освіти на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА323445

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
2.

Парубок О.М. 
Дидактичні умови застосування ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Парубок ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано дидактичні умови ефективного використання ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки (зорієнтованість на моделювання майбутньої професійної діяльності; проблемність змісту та процесу його розгортання в навчальній діяльності; оптимальне співвідношення ігрового та дидактичного планів ділової гри; партнерську взаємодію учасників ділових ігор на основі діалогічного спілкування). Розроблено зміст та систему ділових ігор, які активізують пізнавальну діяльність курсантів під час вивчення спеціальних дисциплін. Обгрунтовано технологію розробки ділових ігор із спеціальних дисциплін. Розвинуто класифікацію цих ігор у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н96 р(4УКР) + Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА326372

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Козак Т.С. 
Дипломне проектування як засіб формування готовності майбутніх дизайнерів до професійної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.С. Козак ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності (ПД) майбутніх дизайнерів (МД) у процесі дипломного проектування (ДП) - виділення та розробки компонентів готовності до ПД МД на підставі компетентнісного підходу, виявлення складових ДП МД з використанням інтегративного підходу та їх інтеграції. Охарактеризовано взаємодію компонентів професійної готовності та складових ДП з урахуванням впливу на результативність проектування суб'єктивних чинників. Виділено компоненти готовності МД до ПД: мотиваційний, цільовий, змістовий, діяльнісний, аксіологічний, організаційний, креативний і результативний. Наведено методичні рекомендації та навчальні матеріали з проблеми дослідження. Розроблено критерії сформованості компонентів готовності до ПД МД, визначено рівні готовності до ПД МД під час ДП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ж182 р(4УКР)3-368
Шифр НБУВ: РА372318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Русіна Н.Г. 
Методика навчання студентів курсового та дипломного проектування із землевпорядних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Г. Русіна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Визначено шляхи ефективного використання в навчальному процесі методів активізації навчання (проблемно-пошукові, ігрові), індивідуалізації навчання, діяльнісного підходу до відбору змісту навчання та різнорівневого, поетапного контролю, і на цій підставі розроблено експериментальну методику. Обгрунтовано основні її складові, а саме: концептуальна основа, цілі, завдання, принципи, методи, прийоми та форми навчання майбутніх техніків-землевпорядників курсового та дипломного проектування. Зазначено, що основним змістом методики є методи активного навчання, а саме: евристична бесіда, робота з навчальною літературою, аналіз виробничих ситуацій з постановкою проблемних завдань, ділові та рольові ігри, методи автоматизованого проектування та дистанційного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П03 р (4УКР)3-3 + Ч481.252.45 +
Шифр НБУВ: РА368357

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Осова О.О. 
Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищих навчальних закладах освіти на Слобожанщині у другій половині XIX століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Осова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Здійснено цілісний аналіз проблеми організації навчально-пізнавальної діяльності студентів Слобожанщини історичному аспекті. Виявлено особливість поглядів педагогів, науковців Східного регіону на суть і значущість цієї проблеми (відстоювання організації навчально-пізнавальної діяльності студентів на психологічних засадах). Узагальнено досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентської молоді зазначеного регіону в другій половині XIX ст. З'ясовано та показано роль і значення форм (лекцій, семінарів, співбесід, практичних занять, експедицій, екскурсій, студентських гуртків) і методів (словесних, наочних, практичних) навчання у вищій школі Слобожанщини для розумового, морального розвитку студентства. Охарактеризовано організаторську функцію викладача дослідженого періоду на різних етапах навчально-пізнавальної діяльності. Окреслено напрями розвитку зазначеної проблеми за сучасних умов. Вивчено питання контролю організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у контексті розвитку дидактики вищої школи другої половини XIX ст. До наукового обігу введено маловідомі архівні документи, а також окремі факти, які дозволяють розкрити суть поняття "організація навчально-пізнавальної діяльності студентів" зазначеного періоду й умови її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)51 + Ч481.252 +
Шифр НБУВ: РА359312

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Друзь Ю.М. 
Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Друзь ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто педагогічні умови, які забезпечують результативність використання ділових ігор у підготовці майбутніх спеціалістів до іншомовного спілкування у професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено сутність іншомовної комунікації та можливості ділової гри для формування у майбутніх спеціалістів культури спілкування іноземною мовою в професійних ситуаціях, розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід; визначено структуру, основні етапи підготовки ділової гри, розкрито багатофункціональний характер, особливості та умови підвищення її результативності, вплив навчальної ділової гри на мотивацію вивчення іноземної мови як засобу професійного спілкування, ситуацію успіху в навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913.33
Шифр НБУВ: РА310970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Полєщук І.Ф. 
Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.Ф. Полєщук ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано дидактичні умови впливу ігрових занять на процес підвищення рівня професійної підготовки у цілісному навчально-виховному процесі кооперативного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено систему, яка передбачає визначення мети, суб'єктів навчального процесу, а також містить методику підвищення рівня професійної підготовки та методи організації й проведення ігрових занять. Розроблено критерії оцінки рівня професійної підготовки студентів, запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан зазначеної підготовки студентів ВНЗ I - II рівня акредитації. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-252 + Ч481.252.46 +
Шифр НБУВ: РА335722

Рубрики:

      
8.

Мох Ю. А. 
Формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів засобами дидактичних ігор у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. А. Мох ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів, основні етапи якої (мотиваційний, змістово-процесуальний, оцінно-результативний) забезпечуються засобами дидактичних ігор (пізнавальні, проектувально-дослідницькі, імітаційні, комплексні ігри). Виявлено п'ять груп якостей, які найбільш оптимально відповідають службовій діяльності майбутнього офіцера (гностичні, моральні, комунікативні, організаторські та проектувально-конструктивні якості). Уточнено суть поняття "професійно значущі якості майбутнього офіцера" як сукупність сукупності істотних і найбільш стійких особистісних властивостей, умінь і здібностей, які необхідні для виконання різноманітних функцій професійної діяльності. Суть поняття "дидактична гра" як спеціально організованої навчально-пізнавальної діяльності, у ході якої майбутні офіцери набувають знання, вміння та навички, розвивають професійно значущі якості в процесі взаємодії в обстановці змагальності та пошуку вирішення завдань професійного спрямування, критерії (мотиваційний, особистісний, оцінно-результативний) рівнів (високий, достатній, низький) сформованості професійно значущих якостей майбутніх офіцерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)390.1-3 в6 + Ц4(4УКР)302.1 в6 + Ч481.252.46
Шифр НБУВ: РА382932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського