1. |
Козак Т.С. Дипломне проектування як засіб формування готовності майбутніх дизайнерів до професійної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.С. Козак ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.Визначено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності (ПД) майбутніх дизайнерів (МД) у процесі дипломного проектування (ДП) - виділення та розробки компонентів готовності до ПД МД на підставі компетентнісного підходу, виявлення складових ДП МД з використанням інтегративного підходу та їх інтеграції. Охарактеризовано взаємодію компонентів професійної готовності та складових ДП з урахуванням впливу на результативність проектування суб'єктивних чинників. Виділено компоненти готовності МД до ПД: мотиваційний, цільовий, змістовий, діяльнісний, аксіологічний, організаційний, креативний і результативний. Наведено методичні рекомендації та навчальні матеріали з проблеми дослідження. Розроблено критерії сформованості компонентів готовності до ПД МД, визначено рівні готовності до ПД МД під час ДП. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ж182 р(4УКР)3-368 Шифр НБУВ: РА372318 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
2. |
Русіна Н.Г. Методика навчання студентів курсового та дипломного проектування із землевпорядних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Г. Русіна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 21 с. — укp.Визначено шляхи ефективного використання в навчальному процесі методів активізації навчання (проблемно-пошукові, ігрові), індивідуалізації навчання, діяльнісного підходу до відбору змісту навчання та різнорівневого, поетапного контролю, і на цій підставі розроблено експериментальну методику. Обгрунтовано основні її складові, а саме: концептуальна основа, цілі, завдання, принципи, методи, прийоми та форми навчання майбутніх техніків-землевпорядників курсового та дипломного проектування. Зазначено, що основним змістом методики є методи активного навчання, а саме: евристична бесіда, робота з навчальною літературою, аналіз виробничих ситуацій з постановкою проблемних завдань, ділові та рольові ігри, методи автоматизованого проектування та дистанційного навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: П03 р (4УКР)3-3 + Ч481.252.45 + Шифр НБУВ: РА368357
Рубрики:
Географічні рубрики:
|