Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Шаров С. В. 
Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів педагогічного університету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. В. Шаров ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито основні дефініції даної проблеми, поняття "диференційована самостійна навчальна діяльність студентів педагогічного університету" як вид навчальної діяльності, визначено критерії та показники ефективності її організації. Обгрунтовано дидактичні умови: забезпечення готовності студентів до самостійної навчальної діяльності, забезпечення зворотного зв'язку під час самостійної навчальної діяльності на підставі проведення контролю навчальних досягнень студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.223.7
Шифр НБУВ: РА376301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Хлєбнікова Т.М. 
Організація особистісно орієнтованого навчання слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.М. Хлєбнікова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 22 с. — укp.

Визначено суть, принципи й особливості організації особистісно орієнтованого навчання слухачів післядипломної освіти. З метою визначення об'єктивної динаміки встановлено критерії та рівні якості післядипломної освіти слухачів з управлінських спеціальностей. Розроблено й експериментально перевірено технологію організації особистісно орієнтованого навчання в системі післядипломної педагогічної освіти за етапам: діагностування соціально-педагогічного досвіду слухачів, диференціації навчання на підставі індивідуальних освітніх програм, аналітико-корекційним етапом. З'ясовано вплив даної технології на якість післядипломної освіти слухачів зі спеціальності "Менеджмент організації (освіти)", "Управління навчальним закладом" засобами кваліметрії. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність підготовки у системі післядипломної освіти у впровадженні етапів її організації, які забезпечують здійснення особистісно орієнтованого навчання за умов врахування соціально-педагогічного досвіду слухачів, а також побудові на цій основі індивідуальних освітніх програм і розробки кваліметричної моделі з метою вивчення результатів підготовки та її корекції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.223.7 +
Шифр НБУВ: РА361964

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Усата О.Ю. 
Підготовка майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Ю. Усата ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано суть і взаємозв'язок базових понять дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Розглянуто наукові підходи до гуманізації навчально-виховного процесу у контексті зазначеної проблеми. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність моделі та технології підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Визначено критеріальні характеристики готовності студентів до реалізації досліджених технологій. Основні результати експериментальної роботи впроваджено в навчальний процес ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ч489.511.223.7 + Ч489.511.223.7
Шифр НБУВ: РА363632

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського