Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.38$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Тюска В.Б. 
Творча самореалізація майбутнього педагога в процесі діяльності студентського клубу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Б. Тюска ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему творчої самореалізації майбутнього педагога за умов студентського клубу в педагогічній історії, теорії та практиці. Розглянуто практичний досвід організації студентського клубу у вищих навчальних закладах, визначено основні принципи, форми та методи їх діяльності. Охарактеризовано існуючі підходи та засоби організації студентського клубу педагогічного спрямування. Обгрунтовано технологію розвитку творчої самореалізації майбутнього педагога за умов студентського клубу, систематизовано ідеї щодо удосконалення форм і методів його діяльності. Запропоновано різні моделі організації студентського клубу з метою створення необхідних передумов для творчої реалізації професійних педагогічних творчих здібностей та схильностей майбутнього педагога, розвитку його готовності до інноваційної діяльності. Експериментально доведено, що застосування розробленої технології діяльності студентського клубу сприяє підвищенню рівня розвитку творчої самореалізації майбутнього педагога. Показано, що студентський клуб педагогічного спрямування є творчою лабораторією, де студенти оволодівають нестандартними підходами щодо освітньо-виховного процесу, вивчають інноваційні технології, підвищують рівень педагогічної культури та готовності до творчої самореалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.38 +
Шифр НБУВ: РА344970

Рубрики:

      
2.

Пономарьова О.М. 
Формування музично-естетичних орієнтацій майбутніх учителів у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Пономарьова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему сучасної педагогічної теорії й практики - формування музично-естетичних орієнтацій учителів у позанавчальній діяльності. Виділено основні підходи до визначення сутності даних орієнтацій учителів, розкрито їх ознаки як важливого чинника професійно-педагогічної діяльності. Проаналізовано роль, інформаційні та організаційні особливості позанавчальної діяльності у формуванні зазначених орієнтацій учителів, розроблено критерії, показники та визначено рівні їх сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31-34 + Ч489.511.355.23 + Ч489.511.385 +
Шифр НБУВ: РА350698

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Ревнюк Н. І. 
Формування національної самосвідомості майбутніх учителів засобами педагогічного краєзнавства: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Ревнюк ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Проаналізовано стан розробленості проблеми формування національної свідомості майбутніх учителів засобами педагогічного краєзнавства (ПКЗ). Розкрито структурні компоненти, показники та рівні сформованості такої самосвідомості, обгрунтовано педагогічні умови її формування (активізація наявних знань та уявлень щодо формування національної самосвідомості у контексті вивчення ПКЗ, актуалізація позитивної мотивації й особистісного спрямування студента до формування власної національної самосвідомості у процесі вивчення ПКЗ, стимулювання у майбутніх учителів емоційно-ціннісного особистісного ставлення до ПКЗ, пізнавальної та краєзнавчо-пошукової діяльності). Розроблено навчально-методичне забезпечення реалізації педагогічних умов національної самосвідомості майбутніх учителів засобами ПКЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 + Ч489.511.385.44
Шифр НБУВ: РА382552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Медведєва О.Р. 
Формування творчих умінь студентів у позааудиторній виховній роботі: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.Р. Медведєва ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування творчих умінь студентів у позааудиторній виховній роботі. Проаналізовано стан вивчення цієї проблеми у психолого-педагогічній літературі. Виділено й обгрунтовано творчі вміння студентів. Уточнено критерії кожного творчого вміння, подальшого розвитку набули рівні та ступені їх сформовності. Розроблено технологію формування творчих умінь студентів у зазначеній роботі. Розроблено план і програму "Клуб естетичного виховання" щодо формування творчих умінь студентів у позааудиторній виховній роботі. Основні положення та рекомендації щодо формування творчих умінь студентів, технологію їх формування й оцінювання рівня сформованості упроваджено в позааудиторну виховну роботу ВНЗ III - IV рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.38 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА359030

Рубрики:

      
5.

Сердюк Н.Ю. 
Формування управлінських умінь майбутнього вчителя у позанавчальній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Ю. Сердюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан проблеми формування управлінських умінь майбутнього вчителя у позанавчальній діяльності. З'ясовано сутнісні характеристики понять "управлінські вміння", "формування управлінських умінь", "система позанавчальної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах". Розкрито структуру управлінських умінь майбутнього вчителя. Визначено критерії та рівні їх сформованості. Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність запропонованої технології формування управлінських умінь майбутнього вчителя у позанавчальній діяльності педагогічного ВНЗ. Доведено, що рівень їх сформованості підвищується за умов оновлення змісту навчальних дисциплін і педагогічно доцільного відбору форм, методів, засобів позанавчальної діяльності; упровадження розробленої технології; методичного забезпечення цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.38 +
Шифр НБУВ: РА361374

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського