Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (27)Книжкові видання та компакт-диски (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.69$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Шаров С. В. 
Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів педагогічного університету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. В. Шаров ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито основні дефініції даної проблеми, поняття "диференційована самостійна навчальна діяльність студентів педагогічного університету" як вид навчальної діяльності, визначено критерії та показники ефективності її організації. Обгрунтовано дидактичні умови: забезпечення готовності студентів до самостійної навчальної діяльності, забезпечення зворотного зв'язку під час самостійної навчальної діяльності на підставі проведення контролю навчальних досягнень студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.223.7
Шифр НБУВ: РА376301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Балицька Т.В. 
Організаційно-педагогічні умови самостійної роботи студентів педагогічних університетів у процесі кредитно-модульного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.В. Балицька ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено сутність поняття "самостійна робота студентів", розкрито особливості організації самостійної роботи студентів у процесі кредитно-модульного навчання. Визначено організаційно-педагогічні умови підвищення ефективності самостійної роботи студентів, розроблено модель організації самостійної роботи студентів у процесі кредитно-модульного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.290
Шифр НБУВ: РА372103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Рогозіна М.Ю. 
Педагогічні основи самоосвітньої діяльності майбутніх учителів природничих дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Ю. Рогозіна ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено концепцію та модель самоосвітньої діяльності майбутніх учителів природничих дисциплін. Визначено принципи організації їх самоосвіти, структурні компоненти готовності студентів до самоосвітньої діяльності (психологічну, морально-громадянську та практичну готовність), особливості організації цієї діяльності майбутніх учителів природничих факультетів. Експериментально перевірено умови, а також методи і засоби ефективного формування у студентів усіх компонентів відповідної готовності. Установлено залежність між рівнями сформованості у студентів готовності до самоосвітньої діяльності та їх підготовленістю до педагогічної праці. Розроблено цільову програму організації самоосвіти та методичні рекомендації щодо її організації майбутніх учителів зазначених дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Б.р(4УКР)2 р3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА340529

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Чернігівська Н. С. 
Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. С. Чернігівська ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Здійснено науковий аналіз проблеми підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності. Охарактеризовано базові поняття дослідження, а саме: "підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до професійної діяльності", "самоосвітня діяльність майбутнього вчителя іноземної мови", "готовність майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності", яка полягає у професійній підготовці шляхом організованої освіти, що перетворюється в цілеспрямовану самостійну роботу; вмінні здійснювати вмотивовану пізнавальну діяльність, самостійно ставити мету, визначати шляхи її досягнення, здійснюючи самоспостереження, самовдосконалення та самоконтроль тощо. Розроблено модель процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності, визначено й охарактеризовано її структурні компоненти. Подано теоретико-методичне обгрунтування змісту, форм і методів підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності, експериментально перевірено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ш12-913-1
Шифр НБУВ: РА381841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Малихін О.В. 
Теоретико-методологічні засади організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис... д- ра пед. наук: 13.00.09 / О.В. Малихін ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 40 с. — укp.

Зазначено, що на підставі теоретичного, ретроспективного, порівняльного та системного аналізу сучасних дидактичних моделей навчання дістали розвитку конкретизації об'єкт, суб'єкти, цілі та завдання, форми та методи, зміст і сутність, провідний системнотвірний принцип, підходи до організації, опис педагогічної моделі, відбувається розробка аспектних складових, а також провідних педагогічних умов організації досліджуваної діяльності. Розкрито проектування механізмів інтегративного комплексного системного впливу на найважливіші утворення у структурі особистості студента на рівні професійно-педагогічного, фахово-предметного, методичного та загальнокультурного аспектів його підготовки в системі організації самостійної навчальної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально випробовано модель системи та відповідна їй технологія організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Підтверджено ефективність розробленої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.69 + Ч489.511.69
Шифр НБУВ: РА367754

Рубрики:

      
6.

Ємельянова Д. В. 
Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в умовах кредитно-модульного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. В. Ємельянова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено та науково обгрунтовано сутність і структуру готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи за умов кредитно-модульного навчання (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, оцінно-рефлексивний компоненти), виявлено, обгрунтовано показники й охарактеризовано рівні (низький, середній, високий) означеної готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи. Висвітлено педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи. Розроблено та науково обгрунтовано експериментальну модель формування готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в системі кредитно-модульного навчання, яка реалізується за логікою трьох взаємопов'язаних етапів: мотиваційно-настановчий, пошуково-репродуктивний, пошуково-продуктивний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.290 + С. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА384014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Шапаренко Х.А. 
Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів на засадах акмеологічного підходу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Х.А. Шапаренко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів на засадах акмеологічного підходу. Визначено сутність професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, розкрито її зміст і структуру. Охарактеризовано компоненти професійно компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: особистісний (мотиваційну сферу, особистісні якості та педагогічні здібності особистості), змістово-процесуальний (професіонально-педагогічні знання й уміння), рефлексивно-оцінювальний (готовність до самоаналізу та самооцінювання педагогічної діяльності, прагнення до самовдосконалення), креативний (здатність до саморозвитку, виявлення творчого потенціалу дітей і прагнення до їх різнобічного розвитку). Розроблено й експериментально перевірено технологію формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку на засадах акмеологічного підходу у ВНЗ, спрямовану на поетапне становлення компонентів даної якості, що передбачає такі етапи: підготовчий, процесуальний, рефлексивний та узагальнювальний. Доведено ефективність розробленої технології формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів на засадах акмеологічного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.69 +
Шифр НБУВ: РА361138

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського