Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (26)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Клименко Ю. А. 
Професійна мобільність майбутніх учителів у країнах Євросоюзу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. А. Клименко ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с. — укp.

Здійснено компаративний аналіз особливостей забезпечення професійної мобільності майбутніх вчителів у контексті європейського виміру. Визначено систему компетентностей у контексті європейського виміру професійної мобільності майбутніх вчителів, що містить такі базові компетентності (інструментальні, міжособистісні, системні). Виокремлено фактори забезпечення мобільності студентів ВНЗ країн ЄС, дія яких охоплює адміністративно-організаційний, змістовий, методичний й особистісний рівні. Уточнено сутність поняття "професійна мобільність майбутнього вчителя". Запропоновано практичні рекомендації щодо використання досвіду країн Євросоюзу з формування у майбутніх вчителів професійної мобільності у вищій педагогічній школі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4)
Шифр НБУВ: РА384995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Синенко С.І. 
Розвиток післядипломної педагогічної освіти в країнах Західної Європи (Англія, Франція, Німеччина): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.І. Синенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Вперше на підставі матеріалів вивчення системиосвіти в Англії, Франції та Німеччині надано комплексну характеристику чинників та історичних передумов розвитку післядипломної педагогічної освіти в соціокультурному контексті Західної Європи. Розглянуто підходи, концепції та ідеї післядипломної освіти педагогів у Англії, Франції, Німеччині. Виявлено та проаналізовано провідні моделі навчання працюючих учителів у країнах Західної Європи (п'ятициклова технологічна модель, рефлексивна модель, моделі навчання на базі проектів). З'ясовано особливості організації післядипломної педагогічної освіти в зазначених країнах та визначено спільні тенденції її розвитку. До наукового обігу української педагогічної науки введено нові факти, ідеї та підходи до організації системи післядипломної педагогічної освіти за умов стрімкозмінного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)
Шифр НБУВ: РА321098

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського