Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (661)Книжкові видання та компакт-диски (411)Журнали та продовжувані видання (62)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4УКР)78$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Буренко В.М. 
Андрагогічний підхід до професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Буренко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с.: табл. — укp.

Проаналізовано стан проблеми професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти в її історичному розвитку. Розкрито суть понять "післядипломна освіта", "освіта дорослих", "неперервна професійна освіта", "перепідготовка", "андрагогічний підхід". Установлено особливості організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, проаналізовано процес формування мотиваційної готовності вчителя гуманітраного профілю до професійної перепідготовки. Обгрунтовано методику вдосконалення навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, визначено пріоритетні напрями співпраці та взаємодії викладачів і студентів. Досліджено й експериментально перевірено вплив найефективніших методів і форм роботи у розвитку професійних умінь даних учителів. Розроблено та науково обгрунтовано методичні рекомендації для викладачів вищих навчальних закладів щодо удосконалення організаційних форм навчання вчителів даного профілю у процесі професійної перепідготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335988

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Руссол В.М. 
Дидактичні основи оптимізації змісту післядипломної освіти педагогічних працівників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Руссол ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2000. — 21 с. — укp.

Теоретично й експериментально досліджено дидактичні закономірності забезпечення високої ефективності змісту післядипломної підготовки педагогічних працівників. Науково обгрунтовано необхідність підпорядкування підготовки вчителів суспільним вимогам, соціальному замовленню, дидактичним принципам його визначення та конструювання, функціям післядипломної освіти. Обгрунтовано положення про зв'язок змісту післядипломної освіти з проблемами, тенденціями та перспективами розвитку школи, змістом педагогічної готовності та потребами вчителів на основі всестороннього діагностування рівня їх професійно-педагогічної культури. Доведено дидактичну доцільність поетапної (ступеневої) підготовки педагогічних працівників відповідно до досвіду та стажу їх роботи шляхом розробки диференційованих навчально-тематичних планів із виділенням інваріантного та компенсаторно-вибіркового компонентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА311046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Соколовська А.П. 
Діяльність закладів післядипломної освіти з удосконалення педагогічного процесу в загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.П. Соколовська ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Викладено авторські позиції щодо вдосконалення шкільного педагогічного процесу за рахунок подолання вузькопредметного підходу в системі підвищення кваліфікації освітян. Розкрито фактори, які під час післядипломного навчання вчителів сприяють ефективному розвиткові шкільної практики, або, навпаки, гальмують цей процес. Обгрунтовано важливі теоретико-методологічні положення, на яких базується дієвий вплив закладів післядипломної освіти на вдосконалення шкільного педагогічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч489.514(4Укр)78
Шифр НБУВ: РА308373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Гораш К. В. 
Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / К. В. Гораш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено умови та конкретизовано етапи впровадження освітніх інновацій в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Класифіковано види інформаційних джерел і ресурсів. Науково обгрунтовано структуру та зміст моделі інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників, сформульовано принципи її функціонування. Встановлено концептуально-теоретичний, змістовий, організаційно-педагогічний і технологічний. Впроваджено спецкурс "Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій", який сприяє підготовці педагогічних працівників до застосування розробленої моделі інформаційного забезпечення в інноваційній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА378045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Білик Н.І. 
Моделювання процесу навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Білик ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: табл. — укp.

Обгрунтовано модульно-персонологічний підхід до системи підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає набуття учасниками даного процесу знань, умінь користуватися логікою, методологією та системою наукового дослідження. Запропоновано технологію моделювання процесу навчання на підставі визначення дидактичних модулів у системі підвищення кваліфікації вчителів. Проаналізовано результати її упровадження. Розроблено моделі курсової підготовки: курси як організаційно-діяльнісну гру на базі одного педагогічного колективу; річні інтегровані курси пролонгованої ділової гри для фахівців суміжних предметів, які претендують на вищу кваліфікаційну категорію; дистанційні консалт-курси. Створено обласний науково-практичний освітньо-популярний журнал "Імідж сучасного педагога" та модульний посібник "Удосконалення педагогічної майстерності вчителів за умов особистісно орієнтованої освіти" для слухачів курсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА335732

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Качур Б.М. 
Організаційно-педагогічні умови управління науково-методичною роботою з учителями в регіоні: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Б.М. Качур ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти" АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено та науково обгрунтовано місце і роль науково-методичної роботи з учителями в регіональній системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено завдання регіональної системи науково-методичної роботи з педагогічними працівниками, визначено її структуру, функції та зміст. Виявлено й обгрунтовано принципи та умови організації науково-методичної роботи з учителями в регіоні. Розроблено систему критеріїв оцінки ефективності науково-методичної роботи з учителями в регіоні. Створено й обгрунтовано узагальнену модель організації науково-методичної роботи з учителями в регіоні. Визначено педагогічні умови її організації з урахуванням регіональних особливостей. Сформульовано практичні рекомендації щодо вдосконалення управління науково-методичною роботою з учителями як складовою системи післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.46 +
Шифр НБУВ: РА368556

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Хлєбнікова Т.М. 
Організація особистісно орієнтованого навчання слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.М. Хлєбнікова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 22 с. — укp.

Визначено суть, принципи й особливості організації особистісно орієнтованого навчання слухачів післядипломної освіти. З метою визначення об'єктивної динаміки встановлено критерії та рівні якості післядипломної освіти слухачів з управлінських спеціальностей. Розроблено й експериментально перевірено технологію організації особистісно орієнтованого навчання в системі післядипломної педагогічної освіти за етапам: діагностування соціально-педагогічного досвіду слухачів, диференціації навчання на підставі індивідуальних освітніх програм, аналітико-корекційним етапом. З'ясовано вплив даної технології на якість післядипломної освіти слухачів зі спеціальності "Менеджмент організації (освіти)", "Управління навчальним закладом" засобами кваліметрії. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність підготовки у системі післядипломної освіти у впровадженні етапів її організації, які забезпечують здійснення особистісно орієнтованого навчання за умов врахування соціально-педагогічного досвіду слухачів, а також побудові на цій основі індивідуальних освітніх програм і розробки кваліметричної моделі з метою вивчення результатів підготовки та її корекції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.223.7 +
Шифр НБУВ: РА361964

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Мурована Н.М. 
Педагогічне керівництво розвитком професійної компетентності вчителів музики у післядипломній освіті: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Н.М. Мурована ; Ун-т менеджменту освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему педагогічного керівництва розвитком професійної компетентності вчителів музики у післядипломній освіті. Розкрито суть понять "педагогічне керівництво розвитком професійної компетентності вчителя" та "професійна компетентність учителя". Визначено структуру та зміст складових професійної компетентності вчителя музики та критерії її оцінювання, етапи та рівні педагогічного керівництва її розвитком в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Розроблено та теоретично обгрунтовано відповідну модель, яка містить концептуальну, змістову та технологічну складові. Висвітлено методику проведення експерименту. Проаналізовано результати дослідження, сформульовано методичні рекомендації щодо керівництва розвитком професійної компетентності вчителів музики в інститутах післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Щ31 р(4УКР)7 +
Шифр НБУВ: РА358119

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Захарійчук М.Д. 
Педагогічні спостереження як компонент професійного розвитку вчителя початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Д. Захарійчук ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 22 с. — укp.

Розкрито суть та структуру педагогічного спостереження як компонента професійного розвитку вчителя початкових класів. Доведено, що педагогічне спостереження як метод наукового пізнання має ряд специфічних характеристик: сферу використання, види і типи, принципи та вимоги організації, предметне оснащення процесу, джерела збору інформації, інтерпретації одержаних емпіричних даних та їх теоретичне осмислення. Виявлено, що якість педагогічного спостереження залежить від суб'єктивних і об'єктивних чинників. Обгрунтовано методику розвитку вміння ведення педагогічного спостереження, що реалізується у різних підсистемах післядипломної педагогічної освіти та забезпечує мотиваційну, змістову і процесуальну готовність вчителя початкових класів до діагностування та прогнозування педагогічних явищ. Розроблено й апробовано спецкурс "Основи педагогічного спостереження" та методичні рекомендації щодо його використання. Доведено ефективність методики розвитку умінь ведення педагогічного спостереження, що виявляється у сформованості мотивів даного виду діяльності, наявності базових психолого-педагогічних та спеціальних знань, що забезпечують якісне педагогічне спостереження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА329884

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Агейкіна-Старченко Т. В. 
Педагогічні умови підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Агейкіна-Старченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти. Проаналізовано розвиток і становлення післядипломної освіти вчителів мистецьких дисциплін, розглянуто її сучасний стан. Визначено сутність феномену підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін як процесу розвитку особистісної, соціальної, предметної та метапредметної компетентностей на підставі даної міри засвоєння фаху (музика, образотворче мистецтво, хореографія), тобто володіння відповідною системою мистецько-професійних і психолого-педагогічних знань, професійно-виконавських умінь та навичок, особистих якостей, які забезпечують успішне вирішення професійних завдань в освітній галузі "Мистецтво - Естетична культура". Розкрито структуру професійної компетентності вчителів мистецьких дисциплін. Визначено критерії, рівні, показники підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Щ. р(4УКР)7
Шифр НБУВ: РА381615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Смирнова М. Є. 
Підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів на засадах андрагогіки в післядипломній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Є. Смирнова ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що підвищення кваліфікації, як базовий процес системи післядипломної педагогічної освіти, потребує суттєвої модернізації та має бути спрямоване на розвиток особистісно-професійних якостей керівника ЗНЗ, формування мотивації неперервного особистісного та професійного саморозвитку. Проаналізовано теоретичні основи підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті. Обгрунтовано специфіку підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ на засадах андрагогіки. Розроблено модель підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти. Уточнено показники сформованості професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті на засадах андрагогіки. Розроблено навчально-методичний супровід, який спрямований на формування та розвиток професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти на засадах андрагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.2 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА375903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Решетняк Л.О. 
Підвищення педагогічної майстерності вчителя літератури в системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Решетняк ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення педагогічної майстерності вчителя літератури в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано теоретико-методологічні підходи щодо визначення сутності педагогічної майстерності вчителя літератури, визначено й охарактеризовано її складові, показано їх функціональне значення. Розроблено організаційно-методичні засади підвищення педагогічної майстерності вчителя літератури. Проаналізовано філософські, культурологічні, псхологічні та педагогічні положення, що характеризують сутність і складові педагогічної майстерності вчителя літератури, обгрунтовано необхідність її підвищення за сучасних умов. Розглянуто засоби підвищення педагогічної майстерності вчителя літератури в системі післядипломної освіти, визначено їх специфічні особливості. Зокрема, описано механізм формування ціннісного ставлення до мистецтва слова та показано можливості використання досвіду впровадження художнього діалогу в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 р30 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА346216

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Мельник В.К. 
Підвищення управлінської кваліфікації керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / В.К. Мельник ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано теоретичні підходи, розкрито зміст і структуру, виокремлено основні компоненти, розроблено принципи модернізації системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО). Виявлено динаміку професійно-кваліфікаційних вимог до керівника ЗНЗ, розглянуто нормативно-правовий аспект згаданої проблеми. Охарактеризовано якісний стан підвищення управлінської кваліфікації керівників ЗНЗ в ІППО, доведено необхідність удосконалення змісту, форм, методів і видів організації навчання керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти. Обгрунтовано модель підвищення управлінської кваліфікації керівника ЗНЗ, визначено її концептуальну, змістову та технологічні складові. Розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення підвищення управлінської кваліфікації керівників ЗПЗ в ІППО на основі запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА328182

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Самойленко Н.Б. 
Підготовка вчителів гуманітарних дисциплін до застосування методу проектів у професійній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Б. Самойленко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Зроблено теоретичне обгрунтування підготовки вчителів гуманітарних дисцилін до застосування методу проектів у професійній діяльності, проведено експериментальну перевірку ефективності її методичної моделі. Встановлено критерії та показники готовності вчителів гуманітарних дисциплін до застосування методу проектів у професійній діяльності. На підставі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми розроблено структуру та зміст діяльності вчителя гуманітарних дисциплін у процесі впровадження методу проектів. Визначено зміст понять "проект", "навчальний проект", "метод проектів", "проектна діяльність", "телекомунікаційний проект". Розроблено й апробовано модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до застосування методу проектів у професійній діяльності, в якій визначено взаємозв'язки методичної системи, перебіг навчального процесу у навчальних закладах на різних рівнях освіти. Обгрунтовано умови підготовки учителів гуманітарного циклу до застосування методу проектів у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.415 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА362039

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Жосан О.Е. 
Підготовка вчителів до апробації шкільної навчальної літератури в системі післядипломної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Е. Жосан ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти" АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено історико-логічний аналіз ставлення різних дослідників до проблеми якості шкільної навчальної літератури. Системно розглянуто стан теорії та практики підготовки вчителів до проведення апробації шкільної навчальної літератури. Теоретично обгрунтовано необхідність спеціальної підготовки вчителів до цього виду діяльності. Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель такої підготовки. Створено навчально-методичне забезпечення відповідної підготовки вчителів у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.215.1 +
Шифр НБУВ: РА359719

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Стребна О. В. 
Підготовка вчителів початкових класів у післядипломній освіті до громадянського виховання учнів у позаурочній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Стребна ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено реальний стан підготовки вчителів початкових класів до громадянського виховання учнів у позаурочній діяльності через систему післядипломної педагогічної освіти. Розроблено педагогічні умови такої підготовки, доведено ефективність запропонованої комплексної програми підготовки вчителів початкових класів до здійснення громадянського виховання учнів у позаурочній діяльності через мережу ІППО. Впроваджено у навчально-виховний процес інститутів післядипломної педагогічної освіти спецкурс "Громадянське виховання молодших школярів у позаурочній діяльності", методичні рекомендації щодо формування у вчителів початкових класів уміння застосовувати ефективні форми та методи відповідної діяльності під час навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.352.13 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА381263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Сотніченко І.І. 
Підготовка вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників у системі підвищення кваліфікації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.І. Сотніченко ; Держав. вищий навч. заклад "Ун-т менеджменту освіти" АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підготовки вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників у системі підвищення кваліфікації. Здійснено системний теоретичний аналіз профілізації навчання у вітчизняній теорії і практиці та за рубежем, генезису підготовки вчителів природничих дисциплін до реалізації диференційованого підходу. Визначено сутність і структуру готовності вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників. Обгрунтовано організаційно-педагогічні засади підготовки педагогів профільної школи в системі підвищення класифікації. Розроблено програмно-методичне забезпечення курсового навчання, розкрито зміст і особливості науково-методичного й організаційно-педагогічного супроводу вчителів профільної школи у міжкурсовий період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА364271

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Кондратова Л.Г. 
Підготовка вчителя до організації проектної діяльності учнів основної школи в позаурочній роботі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Г. Кондратова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Визначено історично-генетичні особливості розвитку та впровадження проектної технології у навчально-виховний процес в основній школі. Розроблено й обгрунтовано модель підготовки вчителя до організації позаурочної проектної діяльності у післядипломній педагогічній освіті. Розкрито педагогічні умови, створення яких у післядипломному педагогічному процесі необхідно для продуктивної підготовки вчителя, підвищення його компетентності у галузі впровадження проектної технології. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність моделі підготовки вчителя до організації проектної діяльності у позаурочній роботі у процесі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено та впроваджено до навчально-виховного процесу інститутів даної освіти спецкурс "Організація позаурочної діяльності в позаурочний час", а також методичні рекомендації для вчителів, які керують позаурочною виховною роботою, банк позаурочних учнівських проектів, приклади анкет і діагностик щодо готовності вчителя до організації проектної діяльності. Доведено, що така готовність вчителя є дієвим чинником досягнення мети сучасного виховання, суттю якої є створення умов для розвитку творчої самореалізації особистості, виховання покоління людей, здатних ефективно працювати та навчатися протягом життя, оберігати та примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати та змінювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід'ємну складову європейської та світової спільноти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.2 + Ч421.382 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА358891

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Ларіна Н.Б. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Б. Ларіна ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сучасний стан підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до впровадження профільного навчання, запропоновано відповідний понятійно-категоріальний апарат. Обгрунтовано зміст і структуру організації профільного навчання (організаційну, консультаційну, орієнтаційну, діагностичну, координаційну), на підставі якої визначено компоненти підготовки рівнів ЗНЗ в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО) до впровадження профільного навчання, а саме: мотиваційно-цільовий, інформаційно-змістовий, операційно-діяльнісний. Розроблено технологію визначення рівнів їх підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель даної підготовки, яка передбачає концептуальну, змістову, технологічну, результативно-оцінювальну складові, є інноваційною для вітчизняної системи підвищення кваліфікації. Розроблено навчально-методичні рекомендації щодо її застосування в цій системі на державному, регіональному й інституціональному рівнях управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА364737

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
20.

Демченко В. В. 
Підготовка педагогічних кадрів в обласних інститутах післядипломної освіти до роботи з обдарованими школярами: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Демченко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено проблеми, пов'язані з можливістю та необхідністю запровадження спеціалізованої підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти. Обгрунтовано й експериментально перевірено зміст та організаційні форми підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами. Запропоновано методику діагностики готовності педагогів щодо навчання та виховання обдарованих школярів, яка дозволяє одержати інтегровану оцінку стану готовності, виявити проблеми та труднощі у роботі з даною категорією учнів. Експериментально підтверджено доцільність спеціальної підготовки педагогічних кадрів щодо роботи з обдарованими школярами в закладах післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА371009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського