1. |
Гузенко С. В. Синтаксис рекламного дискурсу: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / С. В. Гузенко ; Ін-т укр. мови. — К., 2010. — 20 с. — укp.Розглянуто комунікативно-прагматичну ситуацію рекламування, яка впливає на мовну організацію рекламного дискурсу. Проаналізовано стилістико-синтаксичні особливості рекламних текстів різних функціонально-семантичних типів. Досліджено семантико-синтаксичні засоби формування зв'язності рекламних текстів, функціональні можливості координації між їх вербальними та невербальними компонентами. З'ясовано засоби формування цілісності рекламних текстів: прагматичні можливості створення єдності, роль семантико-синтаксичних відношень між реченнями, формування денотативного простору рекламних текстів. Висвітлено шляхи реалізації прагматичних інтенцій автора реклами на рівні реченнєвої структури, розкриття стилістичного потенціалу формально-граматичної структури речень. Визначено засоби граматичної вербалізації компонентів речень. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716 + Ш141.14-22 Шифр НБУВ: РА371033 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|