Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (953)Книжкові видання та компакт-диски (1214)Журнали та продовжувані видання (534)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 120
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Краснопольський В.Е. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп`ютерної техніки (на матеріалі викладання англійської мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Е. Краснопольський ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках англійської мови. Доведено, що рівень активізації навчально-пізнавальної діяльності значно підвищується за умов використання комп'ютера. Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами комп'ютерної техніки на уроках іноземної мови досягається за рахунок полісенсорного подання навчального матеріалу, динамічного унаочнення, підвищення мотивації, посилення пізнавального інтересу в навчальній діяльності, урахування індивідуальних психофізіологічних характеристик учня, різноманітності інформації та форм роботи, наявності зворотного зв'язку, адаптивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ш143.21-912.2
Шифр НБУВ: РА310841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Яхнюк Т.О. 
Використання фрагментів художніх відеофільмів для навчання студентів мовних спеціальностей соціокультурної англійської лексики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.О. Яхнюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання підвищення ефективності процесу навчання соціокультурної лексики за допомогою фрагментів художніх відеофільмів. Теоретично обгрунтовано психолого-лінгвістичні та методичні передумови використання фрагментів художніх відеофільмів для навчання студентів мовних спеціальностей соціокультурної англійської лексики, виділено основні принципи лексико-орієнтованого відбору фрагментів, розроблено типологію кіноінформації за критеріями співвідношення аудитивної та візуальної інформації як мовленнєвого синтезу. Розроблену типологію покладено в основу комплексу вправ для навчання студентів соціокультурної лексики з опорою на фрагменти художніх відеофільмів, який грунтується на основних етапах навчання лексики: введенні та семантизації лексичних одиниць, формуванні лексичної навички на рівні словоформи, вільному словосполучення, фрази/речення, формуванні навички на рівні понадфразової єдності та вдосконаленні дій з лексичними одиницями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-919.2
Шифр НБУВ: РА317175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Нечипорук 
Дидактичні засади структурування змісту навчального матеріалу з іноземної мови у процесі навчання учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Оксана Володимирівна Нечипорук ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш143.21-912
Шифр НБУВ: РА359004

Рубрики:

      
4.

Заблоцька Л. М. 
Дидактичні основи мовної підготовки учнів у початкових школах Великої Британії в другій половині XX - початку XXI ст.: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заблоцька ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні основи мовної підготовки учнів у процесі розвитку початкової освіти у Великій Британії. Обгрунтовано основні етапи її формування в другій половині XX - початку XXI ст. Проаналізовано нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення мовної підготовки учнів у британських початкових школах і виокремлено низку концептуальних положень щодо покращання грамотності з рідної мови у початкових класах. Розглянуто форми організації навчального процесу, шляхи та методи, які сприяють формуванню мовної компетенції молодших школярів. На підставі здійсненого аналізу визначено шляхи творчого використання британського досвіду за умов реформування освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч21.221 + Ш143.21-911
Шифр НБУВ: РА370841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Арделян О.В. 
Дидактичні умови формування загальнопізнавальних умінь і навичок у молодших школярів (на матеріалі вивчення англійської мови): Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Арделян ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2002. — 21 с.: мал. — укp.

Розкрито проблему формування в учнів початкових класів загальнопізнавальних умінь та навичок як компонента їх мислення. Обгрунтовано наукові можливості та теоретичні засади, а також розроблено технологію формування зазначених умінь і навичок під час вивчення англійської мови молодшими школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911 +
Шифр НБУВ: РА321233

Рубрики:

      
6.

Городнича Л.В. 
Диференційоване навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп'ютера: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Городнича ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Досліджено методику диференційованого навчання учнів IV класів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов англомовного аудіювання з використанням комп'ютерної програми. Розкрито психолого-педагогічні передумови та особливості англомовного аудіювання. Проаналізовано та відібрано текстовий матеріал, на підставі якого формуються аудитивні навички та вміння. Приділено увагу формуванню та вдосконаленню інтонаційно-вимовних, лексичних та граматичних навичок аудіювання та розвитку мовленнєвих умінь. Узагальнено вимоги до відбору автентичних текстів для створення бази аудіотекстів комп'ютерної програми та навчання аудіювання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33 +
Шифр НБУВ: РА366952

Рубрики:

      
7.

Верезуб О.М. 
Довільне та мимовільне запам'ятовування англомовного тексту учнями середнього шкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Верезуб ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертація містить теоретичне та експериментальне дослідження особливостей довільного та мимовільного запам'ятовування з орієнтацією на майбутнє та без такої орієнтації англомовних описових текстів та діалогів у двох вікових групах - 10-11 - та 13-14-річних школярів. Порівняльний аналіз наслідків дослідження виявив, що на продуктивність запам'ятовування впливають: орієнтація на майбутнє, кількісний склад групи (один, чотири, дванадцять), вік учнів, різна організація комунікативної активності учнів при оволодінні іноземною мовою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0

Рубрики:

      
8.

Рекун Н.М. 
Зміст і організація навчання англійської мови в старших класах економічного профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.М. Рекун ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2008. — 24 с. — укp.

Досліджено теоретичні передумови профільного навчання старшокласників іноземної мови й уточнено комплексну мету навчання ділової англійської мови як завдання формувати в учнів допрофесійну комунікативну компетенцію фахівців-економістів щодо володіння англійською мовою. На підставі аналізу компонентного складу змісту навчання іноземної мови учнів старших класів запропоновано здійснювати послідовний відбір комунікативного, лінгвістичного та психологічного компонентів профільного змісту навчання англійської мови. Конкретизовано тематику, локалізацію спілкування, комунікативну роль і функції для навчання старшокласників ділової англійської мови. Детально описано вміння за всіх видів мовленнєвої діяльності для формування допрофесійної компетенції оволодіння англійською мовою фахівцями-економістами. Створено три варіативні моделі організації навчання ділової англійської мови за умов старшої школи. Розроблено й апробовано факультативний курс ділової англійської мови для даних учнів, показано ефективність профільного навчання на базі відібраного змісту. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації профільного навчання англійської мови у старшій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912 +
Шифр НБУВ: РА356094

Рубрики:

      
9.

Хоменко О.В. 
Зміст навчання англійської мови у 10 - 11-х класах середньої загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Хоменко ; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Визначено та конкретизовано компонентний склад змісту навчання англійської мови у 10 - 11-х класах середньої загальноосвітньої школи, який буде покладено до основи навчально-методичного комплексу (НМК) English through Communication для страших класів. Теоретично обгрунтовано виділення позамовного, соціокультурного, психологічного, мовленнєвого та мовного компонентів змісту навчання. Досліджено вікові особливості учнів старшого віку та сфери інтересів українських та американських старшокласників, врахованих у ході конкретизації компонентів змісту навчання англійської мови у 10 - 11-х класах середньої загальноосвітньої школи. Розроблено фрагменти НМК English through Communication для старших, в яких практично реалізуються конкретизовані компоненти змісту навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0
Шифр НБУВ: РА313388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Жеренко Н.Є. 
Індивідуалізація навчання аудіювання учнів молодших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов (англійська мова): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Є. Жеренко ; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію індивідуального навчання англомовного аудіювання учнів молодших класів. Визначено фактори успішності оволодіння аудіюванням молодшими школярами, індивідуально-психологічні особливості розвитку або сформованості яких впливають на рівень індивідуальної навченості аудіювання учнів. Описано методики діагностики рівнів функціонування факторів навченості аудіювання. Виділено типологічні підгрупи учнів. Запропоновано технологію здійснення індивідуалізованого навчання аудіювання з підсиленням вагомості розвиваючо-мотивуючого виду індивідуалізації. Наведено способи, прийоми та засоби проведення кожного з видів комплексної індивідуалізації, що є доцільними саме на початковому етапі навчання. Вміщено комплекс вправ для індивідуалізованого формування аудитивних навичок і розвитку аудитивних умінь учнів молодших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911
Шифр НБУВ: РА310228 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Труханова Т.І. 
Індивідуалізація навчання професійно орієнтованого читання англійською мовою студентів технікумів та коледжів економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.І. Труханова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано психолого-методичні передумови здійснення комплексної індивідуалізації навчання професійно орієнтованого читання англійською мовою, визначено види індивідуалізації (мотивуючий, регулюючий, формуючий види), релевантні для суб'єктивних та об'єктивних умов навчання в закладах даного типу, які реалізуються на базі розподілу студентів на типологічні підгрупи за їх індивідуально-психологічними особливостями. Регулюючий, формуючий та мотивуючий види індивідуалізації реалізуються за допомогою комплексу індивідуалізованих завдань, які варіюються за мірою допомоги студентам, складності тексту та згідно з комунікативною метою читання. Формуюча індивідуалізація реалізується за рахунок завдань, спрямованих на навчання, корекцію та вдосконалення стратегій. Мотивуюча індивідуалізація здійснюється за допомогою завдань, метою яких є підвищення відповідальності за результати навчання. Встановлено оптимальне співвідношення завдань різних видів індивідуалізації, яке відображає перевагу завдань формуючої індивідуалізації над завданнями регулювального і мотивувального видів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2
Шифр НБУВ: РА315270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Вереітіна І. А. 
Інтегроване навчання майбутніх екологів професійно-орієнтованого спілкування англійською мовою: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. А. Вереітіна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано основні методи навчання усного та писемного професійно орієнтованого спілкування англійською мовою у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Розкрито сутність інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування студентів-екологів, визначено критерії, показники та рівні його ефективності. Обгрунтовано лінгводидактичну модель, що охоплює три етапи навчання, які забезпечуються укладеною системою вправ інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування майбутніх екологів, описано результати апробованої експериментальної методики та наведено методичні рекомендації щодо інтегрованого навчання професійно орієнтованого спілкування англійською мовою студентів-екологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33
Шифр НБУВ: РА382253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Прокопенко А.І. 
Інформаційна технологія лексичної кваліметрії дидактичних засобів (на прикладі підручників англійської мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.І. Прокопенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено новій педагогічній проблемі - прямій лексичній кваліметрії дидактичних засобів, що грунтується на інформаційній технології. Її вирішення включає завдання створення: інструментарію виділення тематичних лексичних одиниць; еталонних засобів - інформаційної бази дослідження; інструментарію власне вимірювання. Запропонована технологія теоретично обгрунтована для кваліметрії текстових джерел інформації з основних європейських мов - слов'янських, германських, романських. Створений комплекс засобів апробовано на прикладі найбільш поширених шкільних підручників англійської мови. Розроблено типологію дидактичних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-91

Рубрики:

      
14.

Осідак В.В. 
Комплексний контроль рівня сформованості англомовної граматичної компетенції майбутніх філологів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Осідак ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Визначено компоненти та структуру англомовної граматичної компетенції та розроблено методику організації її контролю. Розглянуто вимоги комунікативного підходу щодо організації контролю рівня сформованості англомовної граматичної компетенції студентів першого курсу вищого мовного навчального закладу. Уточнено мету, функції, види та форми комплексного контролю. Обгрунтовано ситуативно-функціональний підхід щодо організації граматичного матеріалу для контрольних завдань і встановлено критерії їх класифікації. Розроблено систему контрольних вправ для визначення рівня сформованості англомовної компетенції. Розглянуто циклічно-граматичну модель функціонування системи комплексного контролю на першому курсі вищого мовного навчального закладу. Підтверджено ефективність запропонованої моделі та системи контрольних завдань у процесі експериментального навчання. Наведено методичні рекомендації щодо організації комплексного контролю рівня сформованості англомовної граматичної компетенції студентів першого курсу вищих мовних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.32 +
Шифр НБУВ: РА335752

Рубрики:

      
15.

Стрілецька С. В. 
Корекція дисграфічних помилок англійського письма в учнів молодших класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / С. В. Стрілецька ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто науково-теоретичні підходи в англомовній і вітчизняній літературі до вивчення проблеми дисграфії. Досліджено сучасні педагогічні та методичні прийоми корекції дисграфічних помилок і проведено аналіз основних напрямів навчання письма англійської мови як іноземної. Встановлено, що для подолання дисграфії першочерговим завданням є застосування педагогічних прийомів, які передбачають глибоку індивідуальну роботу педагогів і батьків з дитиною та спрямовані на усвідомлення нею своїх здібностей, віру у власні можливості. Визначено особливості дисграфічних помилок у письмових роботах учнів молодших класів, виділено та класифіковано типові та найчисленні серед орфографічних і графічних помилок. Запропоновано методику корекції дисграфічних помилок англійського письма із застосуванням спеціальних педагогічних і методичних прийомів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.93 + Ш143.21-917.38
Шифр НБУВ: РА375901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Коростельова С.А. 
Методика вивчення іменника у шкільних курсах російської та англійської мов (порівняльний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.А. Коростельова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему створення методики вивчання іменника у шкільних курсах російської та англійської мов, що сприяє розвитку мовленнєвої компетенції особистості, яка володіє лінгвістичними знаннями. На підставі проведеного дослідження розроблено й експериментально апробовано методику вивчення іменника у порівняльному аспекті з урахуванням функціонального підходу на базі російської та англійської мов у шостому класі. За результатами експерименту доведено, що у процесі порівняльного вивчення даних мов школярі можуть використовувати транспозицію зіставлення отриманих знань й уникати інтерферентних впливів одних мовних фактів на інші, що дозволяє вивільнити час для цілеспрямованого вивчення різних функціональних особливостей іменників - семантичних, синтаксичних і стилістичних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-912.321 + Ш143.21-912.321
Шифр НБУВ: РА317663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Александров В.М. 
Методика інтенсивного навчання інженерів професійно орієнтованої англійської мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Александров ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми інтенсивного навчання інженерів професійно орієнтованої англійської мови. Обгрунтовано перспективність впровадження інтенсивної поетапно-концентричної моделі для забезпечення корпоративного навчання. Аргументовано необхідність вивчення специфіки діяльності конкретного виробництва з метою створення максимально однорідних груп інженерів за рівнями володіння мовою та приналежністю до відповідних відділів, що забезпечує максимальну реалізацію потенціалу інтенсивної форми навчання. Визначено його цілі, принципи організації та зміст методики. Розроблено систему спеціальних вправ, яка складається з двох підсистем: завдання для формування мовленнєвих навичок і для розвитку мовленнєвих умінь. Проаналізовано співвідношення підсистем і вправ всередині кожної з них, що варіюється на всіх етапах навчання за умови постійного збільшення питомої ваги мовленнєвих вправ. Визначено особливості проведення поточного, тематичного та підсумкового контролю знань інженерів у процесі навчання професійно орієнтованої англійської мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-919 +
Шифр НБУВ: РА363116

Рубрики:

      
18.

Синекоп О. С. 
Методика інтерактивного навчання англійського писемного мовлення майбутніх фахівців з інформаційної безпеки з використанням комп'ютерних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Синекоп ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2011. — 23 с.: табл. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та розроблено методику інтерактивного навчання англійського писемного мовлення з використанням комп'ютерної інтелект-карти, блога та вікіпедії майбутніх фахівців з інформаційної безпеки. Вдосконалено вимоги до створення письмового англомовного наукового проблемно-тематичного повідомлення (НПТП) та етапи роботи над ним. Набуло подальшого розвитку дослідження видів інтерактивності, характеристик блогів, визначення принципів навчання створення англомовного НПТП та критеріїв його оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33
Шифр НБУВ: РА380142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Крівчикова Г.Ф. 
Методика інтерактивного навчання писемного мовлення майбутніх учителів англійської мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.Ф. Крівчикова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему організації інтерактивного навчання писемного мовлення студентів вищих педагогічних закладів та її реалізації у навчальному процесі. Теоретично обгрунтовано дефініцію, розроблено принципи та технологію інтерактивного навчання. Проаналізовано усні та писемні форми інтеракції, а також особливості трьої складових такого навчання : взаємодії між студентом і викладачем, групової/парної роботи студентів та їх самостійної роботи. Розроблено комплекс вправ для розвитку вмінь написання, редагування та корегування текстів з заданими характеристиками. Наведений комплекс сприяє навчанню написання чернетки, абзаців і речень, проводити взаємоаналіз і взаємоперевірку написаного за допомогою запитальників. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації та здійснення інтерактивного навчання за умов першого року цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33 +
Шифр НБУВ: РА339270

Рубрики:

      
20.

Ковальчук Н.М. 
Методика навчання англійських прийменників майбутніх філологів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.М. Ковальчук ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему побудови педагогічної граматики та її реалізації у навчальному процесі з урахуванням психологічних, психолінгвістичних та методичних чинників на матеріалі навчання англійських прийменників. Запропоновано та експериментально апробовано методичну типологію англійських прийменників, що враховує структурну та концептуальну складність, внутрішньо- та міжмовну інтерференцію та нараховує 16 типів значень прийменників. Експериментально встановлено ієрархію засвоєння різних значень англійських прийменників. Запропоновано концентричну модель навчання англійських прийменників та конкретизовано зміст кожного концентру. Побудовано типи навчальної інформації (моделі, алгоритми) для різних підкатегорій прийменників та конкретизовано зміст кожного концентру. Побудовано типи інформації (моделі, алгоритми) для різних підкатегорій прийменників. Наведено вимоги до вправ для навчання англійських прийменників під час підготовки майбутніх філологів. Експериментально доведено ефективність комплексу вправ, побудованого з додержанням таких вимог та використанням принципів проблемного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.321 +
Шифр НБУВ: РА328539

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського