Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (32)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ100.50$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Калініченко О. В. 
Методика навчання композиції старшокласників у допрофесійній художній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Калініченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Розкрито роль і значення допрофесійної художньої освіти як ланки у системі безперервної освіти в Україні. Визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-творчий) та показники навчальних досягнень старшокласників з композиції у допрофесійній художній освіті. Методику навчання композиції розроблено з урахуванням психологічних особливостей старшокласників у період художнього професійного самовизначення. Удосконалено діагностику навчальних досягнень старшокласників з композиції у допрофесійній художній освіті, що забезпечує перманентний контроль і своєчасне коригування навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ100.50 р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА379938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Пічкур М.О. 
Формування професійної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва (на матеріалі композиції): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.О. Пічкур ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто структуру професійної культури вчителя образотворчого мистецтва та педагогічні умови її формування у студентів у процесі вивчення курсу композиції. Розроблено концепцію формування культури вчителя на основі композиційної діяльності. Визначено провідні принципи категорії композиції. Виявлено трикомпонентну структуру професійної культури вчителя образотворчого мистецтва. Наведено критерії та рівні сформованості професійної культури студентів - майбутніх учителів початкових класів із додатковою спеціальністю "Образотворче мистецтво". Змодельовано й апробовано зміст, форми і методи розвитку здатності студентів до композиції. Розкрито залежність формування професійної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва від композиційної підготовки у вищому закладі освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4УКР)3-34 + Щ100.50ъ
Шифр НБУВ: РА307973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського