Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ314.044$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Халєєва О.В. 
Мотет у європейській музичній практиці: шляхи розвитку: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.В. Халєєва ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2007. — 16 с. — укp.

Розглянуто проблему жанрової моделі мотету у музичній практиці західноєвропейських і українських композиторів XII - XVIII ст. (Ф. де Т.Вікторія, Ф. Анеріо, К.Джезуальдо, Ф.Куперена, Д.Терраделаса, И.Йомедлі, Г.Шютца, І.С.Баха). Досліджено всі етапи формування жанротвірних питань розвитку жанру у аспектах: текстовому, ритмічному, інтервальному, фактурному. Проаналізовано жанрові ознаки мотету у сучасному хоровому мистецтві XX ст., а саме: у творах А.Веберна, І.Стравінського, Ф.Пуленка, А.Ушкарьова, А.Грінберга, Л.Дичко. Виявлено вокально-хорові складності під час виконання. Їх ступінь змінювався за етапами розвитку жанру. З'ясовано особливості національних шкіл. Вивчено проблему розробки виконавських рекомендацій. За результатами досліджень визначено, що у XX ст., зазнавши відомих модифікацій, збагачений новими гармоніями, формами, музичними засобами виразності, мотет відіграє важливу роль як жанровий різновид, а також відроджується у сучасному музичному мистецтві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.044-3(4) +
Шифр НБУВ: РА353772

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бринь Т.М. 
IArs nova/I: вимір та раціоналізація музичного часопростору: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Т.М. Бринь ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Розглянуто проблему виміру музичного часопростору в епоху Ars nova, базуючись на матеріалі музично-теоретичних трактатів, музичної творчості Філіпа де Вітрі, Гійова де Машо, композиторів ars subtilior. Виявлено основні музичні часопросторові координати та вектори. Визначено методологічні засади та критерії для встановлення понятійності часу у контексті наукової та художньої думки зазначеної епохи. Феномен часопростору Середньовіччя розглянуто у аспекті змін у суспільній свідомості, у художніх пріоритетах. Запропоновано ідею тотальної прорахованості мистецького часопростору через мензуру та пропорційність як основи формування багатовимірності конструкцій і основного принципу музичної форми як процесу, самодостатнього цілого. Виведено панівні принципи пропорційності на базі мотетів, ліричних композицій, Меси Нотр-Дам. Розглянуто атрибутивно-семантичний комплекс музичного часопростору Ars nova й аспектів його раціоналізації на культурологічному, теоретичному, семіотичному, математичному та композиційно-структурному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)422.26 + Щ314.044 +
Шифр НБУВ: РА340869

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського