Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю3(4НІМ)6-632$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Філіппова Т.М. 
Епістемологічні засади формування поняття розвитку в науках про культуру (В.Дільтей, Баденська школа, М.Вебер): Автореф. дис... канд. філос. наук: 17.00.01 / Т.М. Філіппова ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2006. — 16 с. — укp.

На підставі застосування нового методу апостеріорного іманентного аналізу проведено дослідження епістемологічних схем, що застосовуються для формування поняття розвитку у критичних науках про культуру. Відзначено, що даний метод передбачає первинність дослідного підходу як основи для розвитку теоретичних побудов щодо об'єкта вивчення. Шляхом комплексного розгляду іманентної для критичних наук про культуру проблематики визначено спільні теми, для яких у кожній концепції здійснено особливу інтерпретацію. Окреслено сукупність епістемологічних проблем, зумовлених історичною констеляцією критичних наук про культуру. Показано, що методологічний підхід дуалізму визнає подвійне значення поняття розвитку: як руху наукової рефлексії та як теоретичної схеми для конструювання поступу реальності та упорядкування фактів дійсності у причинно-наслідковий ряд.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.12 + Ю3(4НІМ)6-632.3 + Ю3(4НІМ)6-649.1 +
Шифр НБУВ: РА341799

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Титаренко О.І. 
Розвиток ідей освіти і виховання у науково-педагогічній спадщині Пауля Наторпа: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Титаренко ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2008. — 23 с. — укp.

Проаналізовано розвиток ідей освіти та виховання у науково-педагогічній спадщині німецького педагога П. Наторпа (1854 - 1924 рр.). Обгрунтовано етапи цього процесу. Визначено основні чинники й узагальнено вплив марбурзької школи на формування філософько-педагогічних поглядів П. Наторпа. Конкретизовано фундаментальні положення теорії освіти у науково-педагогічній спадщині П. Наторпа, зміст і форми суспільного виховання. Розглянуто ідеї народної освіти та реформаторської педагогіки як складову спадщини. Узагальнено досвід науково-педагогічної діяльності П. Наторпа щодо реалізації ідей народної та реформаторської педагогіки, спробу інтерпретувати ідеї соціоцентризму Г. Кершенштейнера, а також педоцентризму А. Біне, С. Бьорта, М. Монтессорі, положення виховального навчання Й. Гербарта. Окреслено перспективні шляхи актуалізації дослідженої проблеми в українській педагогіці. До наукового обігу введено маловідомі та невідомі раніше німецькомовні джерела, історичні факти, пов'язані з педагогічною та суспільно-політичною діяльністю П. Наторпа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-8 Наторп,П. + Ю3(4НІМ)6-632.27 +
Шифр НБУВ: РА360906

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Суший О.В. 
Теоретико-методологічний аналіз цінностей в неокантіанській культурфілософії кінця XIX - початку XX сторіччя: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 17.00.01 / О.В. Суший ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Висвітлено історико-теоретичні витоки становлення та розвитку ціннісної проблематики від античності до теорії західноєвропейської культурології кінця XVIII ст. Проаналізовано погляди І.Канта та музикознавців середини ХІХ ст. як фундаментальну передумову та джерело західноєвропейської аксіології. Досліджено категорію цінності в неокантівській традиції в її головних школах - Марбурзькій та Баденській.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю217 + Ю3(4НІМ)6-632 +
Шифр НБУВ: РА336769

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського