Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю6*18:Ч30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Грицаєнко П.М. 
Гуманітарна освіта: сутність та особливості прояву (соціально-філософський аналіз): автореф. дис... канд. філос. наук : 09.00.03 / П.М. Грицаєнко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 17 с. — укp.

Розглянуто основні форми гуманітарної освіти та освітнього процесу, акцентовано увагу як на позитивних, так і на негативних аспектах кожної з них. Показано, що своєрідність гуманітарного процесу полягає у тому, що він за своїм змістом та функціями є процесом продукування і поєднання культурних надбань суспільства. Проаналізовано формування історичних поглядів відносно гуманітарної освіти. Визначено, що соціальний прогрес в Україні пов'язаний з розвитком усіх комунікативних систем та інтеграцією до освітніх систем світу. Константовано, що наука й освіта об'єктивно залишаються найважливішим стратегічним ресурсом не тільки для України, а й всього світу, без яких неможливе існування та прогрес соціуму в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ч30 + С. р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА366802

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Рибка Н.М. 
Єдиний освітній простір як інтегративна система: соціально-філософський аспект: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Н.М. Рибка ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2005. — 21 с. — укp.

Розкрито соціально-філософський зміст єдиного освітнього простору (ЄОП). Визначено витоки, особливості формування, сучасний стан, перспективи розвитку даного простору в Україні та в усьому світі, а також у філософському контексті висвітлено суть і особливості трансформації системи освіти України у взаємозв'язку з реалізацією політики євроінтеграції. Розвинуто інституційний підхід до вивчення ЄОП. З'ясовано, що зазначений простір - новітній соціальний субінститут у межах інституту освіти. Показано місце поняття "єдиний освітній простір" серед філософських категорій ("простір і час", "соціальний простір") та загальнонаукових термінів ("освітній простір"). Відзначено, що загальнонаукове поняття ЄОП походить від категорій "простір і час", "соціальний простір" та "соціальний час". Стверджено, що створення ЄОП на базі принципу безперервності освіти являє собою відповідь на глобальні інституційні трансформації. Установлено, що системотвірним фактором ЄОП є інтеграція системи освіти внаслідок економічної глобалізації. Засадами появи такого феномену, як ЄОП, запропоновано визначити певний рівень розвитку економіки та технологій, культури та суспільної свідомості. Зроблено висновок, що формування ЄОП має здійснюватись еволюційним шляхом, тобто як певний етап після стабілізації економіки, удосконалення сфери матеріального виробництва та становлення національної самовизначеності України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ч30 + Ю6*328.941 + Ч30 в2:Ю +
Шифр НБУВ: РА338151

Рубрики:

      
3.

Савченко О.О. 
Західна парадигма освіти на початку XXI століття (соціально-філософський аналіз): автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.О. Савченко ; Харк. ун-т повітр. сил ім. І.Кожедуба. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз феномену освіти у парадигмальному вимірі західного освітнього простору. Проведено міждисциплінарне дослідження з превалюванням філософської методології, що дозволило з використанням парадигмального підходу провести історико-філософський аналіз рефлексії освіти провідними філософськими плинами у контексті західноєвропейської та північноамериканської наукової думки. Уточнено понятійно-категоріальний апарат освіти. Досліджено аксіологічні засади змісту сучасної освіти. Висвітлено особливості сучасного освітнього простору Заходу та специфіку освітнього простору України. Висвітлено основні шляхи модернізації української моделі під впливом загальносвітових соціально-економічних і освітніх тенденцій. Обгрунтовано, що провідними концепціями реформування української освіти є фундаменталізація та гуманізація, спрямовані на формування гармонійно розвинутої цілісної особистості. Зазначено, що нова якість ціннісно й особистісно-орієнтованої освіти пов'язана з культурним контекстом, який надає освіті особистісний смисл, визначає рівень активності людини, міру її залучення до культури свого народу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ч30 + Ю6*328.95 + Ю252:Ч30 + Ю3(4/8) +
Шифр НБУВ: РА357792

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
4.

Скляров О.П. 
Поняття "соціально-педагогічне" в категоріальному апараті соціального пізнання: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / О.П. Скляров ; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. — К., 1999. — 23 с. — укp.

Досліджено проблеми сутності поняття "соціально-педагогічне", його внутрішнього змісту й місця в категоріальному апараті соціального пізнання. Розглянуто історію розвитку уявлень про соціально-педагогічне в суспільній свідомості. Визначено загальнотеоретичну методологічну поліфункціональну сутність поняття "соціально-педагогічне", розкрито його зміст як відображення опредмечених моделей соціокультурної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30В2:Ю6 + Ю6*18:Ч30
Шифр НБУВ: РА307529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського