Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (128)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю751.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Алоні Г. 
Етика бізнесу: соціально-філософський аспект: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Г. Алоні ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Зроблено концептуальне осмислення етики бізнесу у контексті сучасного економічного та соціального буття українського суспільства. Визначено її соціоморальний статус як "діючої моральності", вагомого чинника соціальної практики, засобу духовно-практичного освоєння соціуму й орієнтації в ньому. З'ясовано, що у структурі моральних нормативів регулювання поведінки бізнесменів домінуючою цінністю є соціальна відповідальність. Проаналізовано генезу теоретичних уявлень щодо співвідношення прибуткової, моральної та соціальної систем мотивування бізнес-діяльності, яка у сучасній підприємницькій етиці формулюється як необхідність синтезу економічної доцільності та соціоморальної дієвості. Розроблено періодизацію становлення соціально-філософського й етичного знання про моральні чинники бізнес-культури, наведено характеристику трьох основних етапів становлення етики бізнесу (кінець 1950-х - початок 1980-х рр., 1980-ті - початок 1990-х рр., 1990-ті - 2000 рр.). Зроблено експлікацію основних понять моральної теорії до бізнес етики, виявлено своєрідність прояву таких ціннісних гіпернорм, як "свобода", "вибір", "гідність" у контексті соціоекономічної практики різних категорій (шести груп) підприємців, яка полягає в опосередкуванні та конкретизуванні даних понять у формулах "здоровий прагматизм", "справедлива нерівність" (Дж. Ролс), "обопільна згода щодо вигідних зв'язків". З'ясовано, що у поліфункціональних призначеннях етики бізнесу (ціннісно-орієнтуючій, нормативно-регулювальній, організаційно-управляючій функціях) центральне місце традиційно посідає забезпечення практичного інтересу ділової людини. Розкрито праксеологічну та соціально-меліористську можливості бізнес-культури. Виявлено, що морально-відповідальна поведінка бізнесменів дедалі більше враховує загально-суспільні потреби узгодження виробничих, комерційних, споживацьких і суспільних інтересів, а також обов'язковість забезпечення "соціального блага" та здійснення "соціальної анімації", утворення у соціумі атмосфери ділового партнерства та співробітництва. Доведено необхідність запровадження соціоморальної педагогіки як особливого розділу систем освіти бізнесменів, орієнтованої на вимоги етичного та соціального менеджменту, формування культури "малоконфліктної" поведінки, етичної профілактики рецидивів "професійної деформації".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + Ю751.4 +
Шифр НБУВ: РА358685

Рубрики:

      
2.

Греков О. М. 
Соціокультурний фактор у сучасній виробничо-комерційній діяльності в Україні: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. М. Греков ; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано соціокультурні передумови та наслідки виробничо-комерційної діяльності в Україні за умов ринкової економіки. На основі типології соціокультурних факторів запропоновано модель господарства, що забезпечує ефективність діяльності виробничо-комерційних компаній. Доведено, що перехід до постіндустріального типу суспільного виробництва під впливом інформаційних технологій змінив соціокультурну складову в діяльності виробничо-комерційних компаній (змінилась структура праці, склалось інше співвідношення між сферами виробництва та послуг, підсилилася комунікативна взаємодія, відбулися структурування та насичення товарного ринку), тому більшу увагу стали приділяти якісним показникам товару, його демасифікації, більш затребуваним стало втілення в продукті творчих задумів. Показано, що успіх зумовлюють не тільки природні та сировинні, а й інтелектуальні людські ресурси. Зазначено, що виробничо-комерційна діяльність в Україні сприяла виникненню нових форм економічної культури (підприємницької та корпоративної).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665 + Ю751.4 + У9(4УКР)290
Шифр НБУВ: РА383611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Касьянов Д.В. 
Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Д.В. Касьянов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проведено соціально-філософський аналіз формування та розвитку ідеології та культури підприємця в Україні у період утвердження ринкових відносин. Розкрито сутність підприємництва як способу організації виробництва, здійснення господарської діяльності. Визначено джерела зародження ринкових відносин в Україні, виявлено історичні та соціальні фактори, які обумовлюють становлення та розвиток особистісних ідеологем і культурологічних пріоритетів підприємців. Доведено, що поряд з позитивними морально-етичними характеристиками нерідко формуються суперечливі та навіть негативні якості особистості, наприклад, надмірне прагнення до влади й орієнтація на швидке збагачення. Розроблено оригінальну модель управління процесом формування позитивних морально-етичних характеристик сучасних підприємців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*622 + Ю751.4 + У9(4УКР)0-131.1
Шифр НБУВ: РА370384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського