Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.2-64$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Бригадир М.Б. Психологічне проектування модульно-розвивальних занять у загальноосвітній школі: Автореф. дис. канд... психол. наук: 19.00.07 / М.Б. Бригадир ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2003. — 20 с.: рис. — укp.Висвітлено ідеї, принципи та умови конструювання організаційного соціуму за психологічними параметрами. Проаналізовано способи наукового конструювання інноваційних моделей освітньої взаємодії модерністського та трансформаційного типів й обгрунтовано технологічні інваріанти їх організації (допроектні, дидактичні, освітні). Описано предмет і властивості процесу створення проектів організаційних форм навчання на метатеоретичному рівні аналізу функціонування освітніх систем як соціальних інституцій, покликаних здобувати, поширювати та збагачувати національний і загальнолюдський культурний досвід. Зазначено, що у такий спосіб науково забезпечується ефективне функціонування школи з використанням її сутнісних можливостей і властивостей саморозвитку. Охарактеризовано макро- та мікрорівні проектування процедури проведення інноваційних реформ: макрорівень моделює видозміни організаційного клімату школи та індикується за параметрами полімотивації, інформаційного, ділового, психологічного обмінів та організаційного простору; мікрорівень визначає особливості перебігу освітнього процесу в міжособистісному контексті та соціально-психологічний клімат функціональних груп, де якісними показниками є наявність паритетності, повноцінної комунікації та соціального контролю. Наведено результати експертно-діагностичного обстеження 7-ми загальноосвітніх шкіл на предмет наявності та якості створення псхологічних проектів оргформ навчання. Доведено доцільність поетапного запровадження інноваційної модульно-розвивальної системи навчання, що вимагає з кожним наступним етапом реалізацію фундаментального експерименту ускладнення розвивальних умов організації життєдіяльності школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-64 + Ч421.251 + Шифр НБУВ: РА321773
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Бондар Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Бондар ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.На основі проведеного дослідження показано, що систематичне використання групових форм організації навчальної діяльності учнів, за додержання психолого-педагогічних умов їх організації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам'ять, мовлення. Розкрито психолого-педагогічні умови ефективності спільної навчальної роботи молодших школярів у традиційній школі та в системі розвиваючого навчання. Наведено рекомендації щодо організації групових форм навчального процесу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-64 + Ю983.402.1 + Ч421.221 + Шифр НБУВ: РА326526
Рубрики:
|
|
|