Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Вахоцька І.О. 
Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / І.О. Вахоцька ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Досліджено специфіку прояву та функціонування процесу взаєморозуміння між вчителями й учнями старших класів, визначено основні напрямки підвищення його ефективності. Здійснено спробу вивчення структури міжособистісного конфлікту в системі "вчитель - учень", виявлено основні типи даних конфліктів. Емпірично апробовано концептуальну модель побудови соціально-психологічного тренінгу взаєморозуміння в даній системі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.303.2-944
Шифр НБУВ: РА318291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Коняєва Л.Д. 
Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л.Д. Коняєва ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі результатів теоретичного аналізу виділено основні особливості соціалізації підлітків у взаємозв'язку з формуванням їх особистісної ідентичності. Визначено й обгрунтовано критерії оцінювання успішності соціалізації підлітків. Обгрунтовано зв'язок психологічних особливостей і успішності цього процесу у підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, зі змістом їх особистісної ідентичності. Виділено основні чинники позитивного впливу даної діяльності на розвиток особистісної ідентичності у підлітковому віці. З'ясовано місце спортивної діяльності у соціалізації підлітків. Здійснено емпіричне дослідження та проаналізовано зв'язок особистісної ідентичності підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, з успішністю їх соціалізації. Виявлено, що підлітки-спортсмени мають розвинену структуру ідентичності з домінуванням ідентифікацій з суб'єктом діяльності взагалі та спортивної зокрема, а також найбільш гармонійне сполучення важливих для успішної соціалізації особистісних параметрів, що свідчить про більш успішну їх соціалізацію. Підтверджено положення, що особливості і характер соціалізації підлітків визначаються особливостями змісту їх ідентичності, яка формується під впливом певної позашкільної діяльності. Доведено, що більш успішній соціалізації підлітків-спортсменів сприяє домунівання у структурі їх особистісної ідентичності ідентифікацій з суб'єктом діяльностї взагалі та спортивної - зокрема.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ю952.1-734 + Ю984.3-723 +
Шифр НБУВ: РА357953

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Ковальчук Л.В. 
Психофізичний розвиток як фактор готовності шестилітніх дітей до навчання в школі: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Л.В. Ковальчук ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему оптимізації психофізичного розвитку шляхом використання народних рухливих ігор різної спрямованості. Проаналізовано стан "шкільної зрілості", який є інтегральним показником фізичного розвитку, психосоматичного здоров'я, фізичної та розумової працездатності. Вивчено причини та чинники, що впливають на зазначені показники. Розроблено програму фізичного виховання першокласників з метою підвищення рівня їх соматичного здоров'я, фізичної та розумової працездатності, які визначають "шкільну зрілість". Досліджено процес психофізичної підготовки 6-річних дітей за умов загальноосвітньої школи. Розглянуто відповідний розвиток особистості школяра даного віку. Наведено новий підхід до розв'язання наукових завдань, що передбачає покращення психофізичного розвитку як чинника готовності 6-річних дітей до навчання у школі. За результатами тестування фізичних і психічних якостей виявлено, що рання соціалізація (навчання з 6-ти років) за умов низького рівня дослідженого розвитку негативно впливає на фізичну та розумову працездатність, функціональний стан серцево-судинної та дихальної систем, спричинює зростання захворюваності дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ю984.3 + Ю984.010.1 +
Шифр НБУВ: РА348685

Рубрики:

      
4.

Іванченко Л.П. 
Формування у підлітків мотивації до систематичних занять фізичною культурою і спортом: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.П. Іванченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування у підлітків позитивної мотивації до систематичних занять фізичною культурою та спортом, до здорового способу життя як педагогічної умови підвищення ефективності системи фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл. Визначено зміст поняття "позитивна мотивація до систематичних занять фізичною культурою та спортом". Розроблено педагогічну технологію мотиваційно-рефлексивної структури, впровадження якої сприяє ефективному формуванню досліджуваної мотивації у підлітків, визначено її показники, на базі яких сформовано основні критерії оцінки свідомого ставлення учнів до фізичної культури та спорту, до здорового способу життя та здоров'я як до соціально-особистісної цінності. Встановлено зв'язок між рівнем позитивної мотивації підлітків до фізкультурно-оздоровчої діяльності та показником їх соціально-педагогічної адаптації до умов освітньої та виховної системи загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ю984.3-723 +
Шифр НБУВ: РА353964

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського