Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Євтушенко Н. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Євтушенко Н. О. 
Механізми мінімізації економічних ризиків на промислових підприємствах: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. О. Євтушенко ; ДВНЗ "Приазов. держ. техн. ун-т". — Маріуполь, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи ризику як економічної категорії, конкретизовано поняття "економічний ризик", удосконалено класифікацію ризиків і виділено специфічні ризики, які суттєво впливають на діяльність підприємств. Проведено кількісне оцінювання економічного ризику на досліджуваному промисловому підприємстві та запропоновано метод оцінювання економічного ризику через аналіз його фінансового стану з урахуванням рівня фінансової складової економічної безпеки, виявлено найбільш впливові фактори на результативний показник і прийняті рішення щодо методів впливу на економічні ризики промислового підприємства з метою їх своєчасної мінімізації. Проаналізовано існуючі напрями в системі механізмів управління з мінімізації економічних ризиків промислових підприємств і виявлено ефективні механізми нормування, бюджетування та планування під час врахування цілей і рівнів системи управлінської звітності, сформовано концептуальну модель управління економічними ризиками на промислових підприємствах через систему даних механізмів. Обгрунтовано зростання фінансово-господарської діяльності промислового підприємства через механізми мінімізації економічних ризиків та якісних можливостей людського капіталу під час взаємодії з ресурсами підприємства й удосконалено поняття "корпоративна культура".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-99-21
Шифр НБУВ: РА382254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Євтушенко Н. О. 
Організаційно-економічний механізм консалтингової взаємодії підприємств України. / Н. О. Євтушенко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено розробці теоретико - методологічних основ і науковопрактичних рекомендацій щодо формування організаційно-економічного механізмуконсалтингової взаємодії підприємств України.У роботі здійснено формування теоретичного підґрунтя дослідження консалтингута консалтингової взаємодії підприємств. Розроблено концептуальну модельорганізаційно-економічного механізму КВ підприємств. Досліджено світовий досвідрозвитку індустрії консалтингу, обґрунтовано науково-методичні засади структурноїтрансформації ринку консалтингу України. Запропоновано науковий підхід до побудовиорганізаційної моделі інституційного механізму консалтингу та здійснено ідентифікаціювидів консалтингу в структурі НІС України. Розроблено систему управління розвиткомКК у процесі формування та реалізації механізму КВ. Виконана діагностика проблемвзаємодії на рівні ТК підприємств Україні. Побудовано стратегічну модель нарощуванняінноваційного потенціалу підприємств. Розкрито інформаційно-знаннєву природумеханізму КВ підприємств та запропоновано науково-методичний підхід до побудовимоделі «Ефективний консультант», в якому представлено поетапний процес формуваннянабору ключових компетенцій людського капіталу КК. Досліджено структурні складовіінтелектуального капіталу КК та обґрунтовано їх значення у системі управлінняпотенціалом консалтингової компанії. Запропоновано методологічні засади доуправління конфліктами та ризиками взаємодії людського капіталу КК. Деталізовановнутрішня та зовнішня будова організаційно-економічний механізм КВ підприємств тазапропоновано організаційно-методичний підхід до формування і реалізації механізмуКВ вітчизняних підприємств. Розроблено науково-методичні рекомендації дооптимізації механізму внутрішньої КВ. Запропоновано методологічний базис оптимізації процесів реалізації механізму внутрішньої КВ відповідно до критеріївефективності функціонування та здійснено його практичну апробацію на прикладівітчизняних КК.^UThe theoretical foundations of consulting as a scientific category by historicalapproach are investigated. The author's interpretation of the conceptual and categoricalapparatus of the research is offered. The economic essence of consulting interaction (CI)as a type of business communications is discovered. The conceptual model of theorganizational and economic mechanism of CI between the consulting company (CC)and the client company is constructed. The content and correlation of its basiccomponents is substantiated. The effect of communicative convergence forms theconceptual core of the model and it is identified as the effective impulse of the CIcommunication process.The foreign experience of the consulting industry is researched with regard tooutside of the world market and its separate segment – the European market ofmanagement consulting. Issues of consulting market forming in Ukraine are clarified byestimation of the stages of maturity according to directions of certain services (goods)realization for corresponding types of economic activity.The structural position of consulting in the National Innovation System (NIS) ofUkraine is substantiated. It will help to solving the problematic tasks of customerenterprises in the process of developing public-private partnerships and internationalcooperation. The organizational model of the institutional mechanism of consulting inthe structure of Ukrainian NIS is offered. The necessity of national classifier alignmentfor economic activities in accordance with the recommendations of FEACO issubstantiated.The relevance of the application of the CI's principles in the telecommunication(TC) services market is proved. They are implemented through the system ofdevelopment managing of the TC industry. That will help to create conditions forexpansion of a network of high-quality information and TC services in the domesticservices market. The institutional determinants of consulting interaction of the UkrainianTC enterprises are substantiated. They are proposed to be implemented by the Strategicmodel of increasing the innovative potential of the CC in the Ukrainian NIS structure.The information and knowledge nature of the enterprise CI mechanism is proved.Its main competitive advantage is a set of consultants` competencies. The competenceswere assessed by the levels of human capital development of CC using the hierarchymethod and priorities, taking into account the desired set of competencies, requirementsof the customer enterprises and on the basis of the International Standard ISO20700:2017‘Guidelines for management consultancy services'. ‘An effective consultant' model isdeveloped. It will allow qualitative selection of staff (consultant-manager, consultantexpert, consultant-specialist) according to the needs and goals of the CC.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського