1. |
Івченко А. В. Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / А. В. Івченко ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 22 с. — укp.Обгрунтовано маркетингові та фармакоекономічні підходи щодо визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів на підставі результатів аналізу динаміки захворюваності на виразкову хворобу шлунку та дванадцятипалої кишки, моніторингу ринку противиразкових препаратів, особливостей позиціонування торговельних марок та їх виробників у конкурентному середовищі вітчизняного фармацевтичного ринку, відмінностей споживання противиразкових ліків в областях України. Запропоновано підхід щодо визначення стратегічної ринкової позиції торговельних марок лікарських препаратів. Розроблено модель формування конкурентного потенціалу торговельних марок аналізованої групи препаратів з урахуванням існуючого рівня розвитку та факторів впливу на формування перспективного потенціалу. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к4 + У9(4УКР)421.0-803.43 Шифр НБУВ: РА373369 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|