Ілляшенко Н.С. Формування організаційно-економічних засад інноваційного маркетингу на промислових підприємствах: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.С. Ілляшенко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2009. — 20 с. — укp.
Розв'язано задачу розробки та науково обгрунтовано організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств на основі забезпечення узгодженої взаємодії їх інноваційної та маркетингової діяльності. Визначено сутність і зміст економічної категорії "інноваційний маркетинг", його роль і місце серед інших концепцій ведення бізнесу. Запропоновано класифікацію різновидів маркетингу на основі їх історичного розвитку та доповнення складу елементів комплексу маркетингу. Обгрунтовано складові організаційно-економічного механізму управління підприємством на основі застосування концепції інноваційного маркетингу. Розроблено теоретико-методичний підхід до визначення стратегічного вектору розвитку ринкових особливостей машинобудівних підприємств. Запропоновано карту позиціонування "стадія життєвого циклу товару-ціна" для визначення рівня задоволення запитів споживачів товару. Обгрунтовано доцільність вибору інноваційних проектів.