Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ілляшенко Н.С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ілляшенко Н.С. 
Формування організаційно-економічних засад інноваційного маркетингу на промислових підприємствах: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.С. Ілляшенко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розв'язано задачу розробки та науково обгрунтовано організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств на основі забезпечення узгодженої взаємодії їх інноваційної та маркетингової діяльності. Визначено сутність і зміст економічної категорії "інноваційний маркетинг", його роль і місце серед інших концепцій ведення бізнесу. Запропоновано класифікацію різновидів маркетингу на основі їх історичного розвитку та доповнення складу елементів комплексу маркетингу. Обгрунтовано складові організаційно-економічного механізму управління підприємством на основі застосування концепції інноваційного маркетингу. Розроблено теоретико-методичний підхід до визначення стратегічного вектору розвитку ринкових особливостей машинобудівних підприємств. Запропоновано карту позиціонування "стадія життєвого циклу товару-ціна" для визначення рівня задоволення запитів споживачів товару. Обгрунтовано доцільність вибору інноваційних проектів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-211.1 +
Шифр НБУВ: РА368041

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського