1. |
Ірхіна Ю. В. Формування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю. В. Ірхіна ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2011. — 20 с. — укp.Розглянуто проблему підготовки магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи (ВШ). Висвітлено теорію та практику підготовки викладачів ВШ у практиці вітчизняної та закордонної системи вищої освіти, проаналізовано стан підготовки магістрантів як викладачів у терії і практиці ВШ, подано визначення поняття "професійна толерантність майбутніх викладачів вищої школи", "підготовка магістрантів до викладацької діяльності". Описано структуру (когнітивний, емоційний, діяльнісний компоненти), критерії (усвідомленість і усталеність прояву) та рівні (високий, середній, низький) професійної толерантності, педагогічні умови її формування (набуття досвіду самовизначення у цілях, змісті та способах викладацької діяльності; опанування навичок полісуб'єктного і діалогічного спілкування у процесі навчання; рефлексія педагогічної діяльності) та методику їх реалізації у процесі підготовки магістрантів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч481.421 Шифр НБУВ: РА382052 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|