Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Агафонова Н.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Агафонова Н.В. 
Правовий режим акредитиву як форми безготівкових розрахунків: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Н.В. Агафонова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розглянуто предмет і метод регулювання відносин, що складаються в процесі банківської діяльності. Проаналізовано правову природу договору банківського рахунку. Визначено співвідношення фінансово-правового та цивільно-правового регулювання розрахунковими відносинами. Висвітлено теоретичні засади документарного акредитиву й особливості його правового регулювання як форми міжнародних безготівкових розрахунків. Наведено пропозиції щодо змін і доповнень нормативних актів, що регулюють відносини, які складаються в процесі розрахунків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)212.304
Шифр НБУВ: РА317070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Агафонова Н.В. 
Становлення національної системи освіти в Україні: 1917-1920 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.В. Агафонова ; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 1998. — 16 с. — укp.

Предметом дослідження є система освіти, її концептуальне вирішення і неоднозначний (у контексті революційних подій) процес практичного втілення. Розглянуто пропозиції щодо реформування освітньої галузі, ініційовані всіма урядовими структурами, що змагались за владу в Україні упродовж 1917-1920 рр. Було відтворено в історичній послідовності процес становлення національної системи освіти в Україні у 1917-1920 рр. Розкрито методологічні аспекти вибору і історичну обумовленість пропагованих в означений період перспектив розвитку освітньої галузі. Визначено рівень узгодженості ініційованих різними владами реформ освітньої системи з реальним економічним і політичним статусом, потенціалом України, конкурентоспроможність системи освіти на світовому рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського