1. |
Алишев О.М. Маркетингові стратегії розвитку підприємств хімічної промисловості: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.М. Алишев ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp.Запропоновано методологічний підхід щодо формування системи маркетингових стратегій розвитку підприємств. Теоретично обгрунтовано сутність та особливості промислового ринку, класифікації суб'єктів та об'єктів, стратегії як основи удосконалення маркетингової діяльності підриємства. Проаналізовано особливості комплексу маркетингу на промисловому ринку та показники оцінки ефективності стратегій розвитку. Розроблено модель системи стратегічного менеджменту, яка дозволяє врахувати особливості функціонування підприємств даної галузі. Досліджено вплив маркетингового середовища на формування стратегій підприємств, проведено аналіз їх діяльності, запропоновано матрицю ідентифікації клієнтів. Розроблено систему стратегій розвитку підприємств коксохімічної галузі, яка містить три рівні - стратегії інновацій, комплексу маркетингу та розвитку бізнес-відносин. Розроблено систему показників її ефективності, за допомогою якої можна здійснити оцінку зазначених рівнів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.551.56-211.1 Шифр НБУВ: РА331033
Рубрики:
Географічні рубрики:
|