Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Алєксєєва С. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Алєксєєва С. В. 
Організація дослідницької діяльності учнів з дизайну у професійних навчальних закладах художнього профілю: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Алєксєєва ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність дослідницької діяльності учнів з дизайну, визначено її вплив на розвиток творчої особистості майбутнього фахівця та формування професійно важливих якостей. Проаналізовано стан проблеми організації дослідницької діяльності учнів з дизайну в професійних НЗ художнього профілю. Теоретично обгрунтовано концептуальні засади даної діяльності учнів з дизайну, визначено педагогічні умови її організації. Обгрунтовано принципи відбору та структурування змісту навчального матеріалу для даної роботи учнів. Розроблено й експериментально перевірено технологію організації даної діяльності майбутніх дизайнерів, методику діагностування візуально-творчих здібностей учнів і програму самопідготовки керівників дослідницькою роботою учнів. Встановлено методичні рекомендації щодо організації даної діяльності учнів з дизайну в професійних НЗ художнього профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.268 + Ж182 р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА376495 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Алєксєєва С. В. 
Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх дизайнерів у коледжах художнього профілю до розвитку професійної кар'єри / С. В. Алєксєєва. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх дизайнерів у коледжах художнього профілю за освітньо-професійним ступенем «молодший спеціаліст» («фаховий молодший бакалавр»). Предмет дослідження – методична система підготовки майбутніх дизайнерів у коледжах художнього профілю до розвитку професійної кар'єри.У дисертації досліджено теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх дизайнерів у коледжах художнього профілю до розвитку професійної кар'єри. Визначено суть і структуру поняття «підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар'єри»; обґрунтовано концепцію та методологічні підходи підготовки. Розроблено модель та методичну систему підготовки до розвитку професійної кар'єри у коледжах художнього профілю, визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар'єри. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності методичної системи. Результати дисертаційного дослідження впроваджено в практику роботи коледжів художнього профілю, в яких здійснюється підготовка майбутніх дизайнерів за освітньо-професійним ступенем «молодший спеціаліст» («фаховий молодший бакалавр»).^UThe object of the research is the professional training of future designers in colleges of the art profile on the educational and professional degree «junior specialist» («professional junior bachelor»).The subject of the research is the methodological system of training future designers in art colleges for the development of a professional career.The dissertation deals with theoretical and methodological bases of preparation of future designers in art colleges for the development of professional career. The scientific novelty of the obtained results is that for the first time the author's concept of preparing future designers for the development of professional careers has been theoretically substantiated and developed. The concept is based on the provisions of leading methodological approaches, didactic principles, scientifically grounded selection of content, forms, methods, innovative technologies that will increase the level of readiness of future designers for the development of professional careers. The pedagogical conditions of preparation have been substantiated. The first pedagogical condition – formation of motivation of success of success of future designers – provides formation of positive attitude to professional career, orientation on achievement of successful result, need for professional self-improvement. The second pedagogical condition – improving the content of future designers' training by a component of a professional career – makes it possible to improve the quality of future designers' training, both through the training material of general and vocational training disciplines and through the introduction of the author's program.Continued development of the concept of "preparing future designers for the development of professional careers" as an educational process for future designers to acquire career-oriented knowledge, skills, professionally important qualities necessary for future career-oriented professional activity.The experimental data that prove the validity of the conclusions regarding the effectiveness of the pedagogical system of preparing future designers for the development of professional careers in art colleges have been generalized. The results of the dissertation research have been put into work practice in the art education establishments that train future designers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського