1. |
Антонюк Д.А. Підвищення зносостійкості корпуса різця дорожньої фрези: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.04 / Д.А. Антонюк ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.Запропоновано здійснювати зменшення спрацьованості робочого органа - обертових різців дорожньої фрези - шляхом оптимізації його геометричної форми з урахуванням умов і механізму зношування, режимів обробки асфальтобетону, а також розробки зностостійкого сплаву та технології його нанесення. Уточнено закономірності фрезерування дорожнього покриття різцем дорожньої фрези. За результатами дослідження поверхонь тертя зношених різців встановлено механізм руйнування поверхні корпусу інструмента. У динаміці досліджено інтенсивність спрацьовування різців, розміщених на різних ділянках барабана фрези. Вдосконалено математичні залежності, які відображають вплив геометричних розмірів корпусу різця на величину тиску й інтенсивність зношування інструмента. Визначено вплив властивостей зовнішнього середовища та параметрів експлуатації різців дорожньої фрези на зносостійкість за умов зношування закріпленим абразивом. За результатами лабораторних і промислових досліджень установлено вплив структурно-фазового стану та системи легування на здатність сталей і сплавів щодо зношування за умов експлуатації інструментів. З використанням математичних методів оптимізовано хімічний склад експериментального наплавлювального сплаву для підвищення зностостійкості робочої поверхні корпусу різця. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О311.45-083-5 + Шифр НБУВ: РА363887
Рубрики:
|