Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Аністратенко Ю. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Аністратенко Ю. І. 
Адміністративно-правовий статус працівника державної контрольно-ревізійної служби України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Ю. І. Аністратенко ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2011. — 19 с. — укp.

Розглянуто сутність та особливості адміністративно-правового статусу працівника державної контрольно-ревізійної служби України (ДКРСУ), проаналізовано юридичні гарантії забезпечення реалізації адміністративного статусу працівника, запропоновано шляхи його вдосконалення. Розкрито особливості адміністративно-правового регулювання статусу працівника ДКРСУ, в ракурсі запровадження адміністративної реформи в Україні та реорганізації всієї структури ДКРСУ. Приділено увагу вдосконаленню системи морально-правових вимог до поведінки даних працівників. Проаналізовано проблеми, що виникають під час використання інформаційних технологій у діяльності працівників ДКРСУ. Досліджено ефективність роботи працівників органів ДКРСУ стосовно виявлених фінансових правопорушень, на основі статистичних даних. Наведено аргументоване порівняння співвідношень адміністративно-правового статусу працівника ДКРСУ з іншими державними службовцями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)071 п + Х819(4УКР)012.1
Шифр НБУВ: РА384519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Чечетт С. В. 
Правове регулювання запобігання правопорушенням у фінансовій сфері: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / С. В. Чечетт. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація є комплексним дослідженням правового регулювання запобігання правопорушенням у фінансовій сфері. У роботі визначено поняття, юридичну природу та властивості системи запобігання правопорушенням у фінансовій сфері. Окрему увагу приділено характеристиці видів і методів запобігання фінансових правопорушень, висвітлено питання правового статусу та правосуб’єктності органів державної влади. На основі здійсненого аналізу запропоновано рекомендації щодо удосконалення відповідних нормативно-правових актів та практики їх застосування.У першому розділі, який присвячений дослідженню теоретико-правових засад фінансових правопорушень, на підставі вивчення наукових підходів запропоновано вдосконалення поняття «правопорушення» під яким розуміється неправомірне, протиправне, винне, каране, суспільно-небезпечне діяння, яке за своїм змістом включає дію чи бездіяльність і посягає на ту, чи іншу сферу суспільних відносин, що охороняються з боку держави або на інтереси окремих категорій громадян, за яке в обов’язковому порядку передбачена юридична відповідальність. У дослідженні проаналізовано поняття «фінансове правопорушення», що надало підстави для аргументації власного бачання класифікації наукових підходів до змісту такої категорії, а саме:1.?За загально-правовою природою є підставою притягнення до фінансово-правової відповідальності.2.?За об’єктивною ознакою – є окремим видом діяння. 3.?За міждисциплінарним характером – поєднує і визначає можливості притягнення одночасно до кримінальної, адміністративної та інших видів відповідальності.Констатовано, що особливо в умовах воєнного стану потребують вдосконалення норми бюджетного, податкового, банківського законодавства з метою застосування для виокремлення особливостей різних видів фінансових правопорушень.На підставі статистичних та звітних даних ДПСУ, ДАСУ, Рахункової палати України доводено наявну проблематику, що полягає у динаміці збільшення порушень бюджетного законодавства, аргументації, що найпоширенішим видом правопорушень у бюджетній сфері залишається «нецільове використання бюджетних коштів», а кількість порушених кримінальних справ дає підстави для твердження доцільності посилення відповідальності як основного фактору запобігання правопорушенням у фінансовій сфері.Дослідження генезису формування науки фінансового права, сприяло до виокремлення власної класифікації становлення правового регулювання фінансових правопорушень на такі етапи як: 1-й період (феодальний), 2-й період (становлення загально-теоретичних основ), 3-й період (60-80 років XIX), 4-й період (до 1991 р.), 5-й (з 1991 р. по 2000 р.), 6-й період (з 2000 р. по 2010 р.), 7-й період (з 2010 р. по 2022 р.), 8-й період (з лютого 2022 р. і до тепер). У другому розділі досліджено особливості механізму реалізації запобігання фінансовим правопорушенням. Проведено порівняльний аналіз категорій «попередження фінансових правопорушень», «запобігання фінансовим правопорушенням» та «протидія фінансовим правопорушенням» на підставі якого запропоновано їх розмежування в залежності від суб’єктів, які здійснюють заходи (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, громадські організації, трудові колективи й інші суб’єкти, наділені відповідними повноваженнями), об’єктів впливу (фізичні та юридичні особи, податкові агенти, представники, головні розпорядники бюджетних коштів, інші посадові особи), заходів запобігання (переконання, надання допомоги, примус).У третьому розділі досліджено позитивний зарубіжний досвід в частині запобігання фінансовим правопорушенням. Сформульовано висновки та розроблено пропозиції щодо вдосконалення чинного вітчизняного законодавства у сфері запобігання фінансовим правопорушенням, особливо в умовах воєнного часу. Аргументовано позицію щодо запровадження Концепції розвитку правового регулювання запобігання фінансовим правопорушенням, яка полягає у визначенні загально-державних векторів політики щодо запобігання фінансовим правопорушенням, затвердженні стратегій і тактичних дій компетентних органів податкової, бюджетної, банківської та інших сфер на наближчі роки, нормативно-правовому закріпленні форм, методів діяльності шляхом вдосконалення повноважень відповідних державних органів. Також внесення ряду змін до діючого законодавства в частині Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України та Кодексу про адміністративні правопорушення.^UThe dissertation is a comprehensive study of the legal regulation of crime prevention in the financial sphere. The work defines the concept, legal nature and properties of the system of preventive measures from the point of view of financial law. Particular attention is paid to the characteristics of types and methods of prevention of financial offenses, the issue of legal status and legal personality of state authorities is highlighted. On the basis of the analysis, recommendations are proposed for the improvement of the relevant normative legal acts and the practice of their application.In the first chapter, which is devoted to the study of the theoretical and legal foundations of financial offenses, based on the study of scientific approaches, the improvement of the concept of "offence" is proposed, which means an unlawful, illegal, guilty, punishable, socially dangerous act, which in its content includes action or inaction and encroaches on one or another sphere of social relations protected by the state or on the interests of certain categories of citizens, for which legal responsibility is provided in a mandatory manner.The study analyzed the concept of "financial crime", which provided grounds for arguing one's own vision regarding the classification of scientific approaches to the content of the "financial crime" category, namely:1. According to the general legal nature, it is the basis for bringing to financial and legal responsibility.2. On an objective basis, it is a separate type of action.3. Due to its interdisciplinary nature, it combines and determines the possibilities of simultaneous criminal, administrative and other types of liability.It was established that, especially in the conditions of martial law, there is a need to improve the norms of budget, tax, and banking legislation in order to apply them to distinguish the features of various types of financial offenses.On the basis of statistical and reporting data of the DPSU, DASU, and the Accounting Chamber of Ukraine, the existing problem is proven, which consists in the dynamics of increasing violations of budget legislation, the argument that the most common type of offenses in the budget sphere remains "improper use of budget funds", and the number of initiated criminal cases provides grounds for the assertion of the expediency of strengthening responsibility as the main factor in the prevention of offenses in the financial sphere.The study of the genesis of the formation of the science of financial law contributed to the separation of one's own classification of the formation of the legal regulation of financial offenses into such stages as: the 1st period (feudal), the 2nd period (the formation of general theoretical foundations), the 3rd period (60-80 XIX years), the 4th period (until 1991), the 5th period (from 1991 to 2000), the 6th period (from 2000 to 2010), the 7th period (from 2010 to 2022), the 8th period (from February 2022 to the present).The division of the system of legal protection of financial offenses and the characteristics of the current state, taking into account various spheres of financial activity, into separate components 1. legal regulation of financial offenses in the budgetary sphere, 2. legal regulation of financial offenses in the tax and customs sphere, 3. legal regulation of financial offenses are proposed in banking, money circulation and currency regulation.The second chapter examines the peculiarities of the implementation mechanism for the prevention of financial crimes. A comparative analysis of the categories "prevention of financial crime", "prevention of financial crime" and "combating financial crime" was carried out, on the basis of which their distinction was made depending on the subjects that carry out measures (state authorities, local self-government bodies, public organizations, labor collectives and other subjects endowed with relevant powers, objects of influence (natural and legal persons, tax agents, representatives, chief managers of budget funds, other officials), methods used (persuasion, assistance, coercion), nature of influence, etc.The third chapter examines positive foreign experience in preventing financial crimes. Conclusions were formulated and proposals were developed regarding the improvement of current domestic legislation in the field of financial crime prevention, especially in wartime conditions. The introduction of the Concept of the development of legal regulation for the prevention of financial offenses is argued, which consists in the determination of state-wide policy vectors for the prevention of financial offenses, the approval of strategies and tactical actions of the competent authorities of the tax, budget, banking and other spheres for the coming years, the normative and legal consolidation of forms, methods activities by improving the powers of relevant state bodies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського