1. |
Барнич О. В. Проблема розвитку творчих здібностей молодших школярів у художній спадщині українських педагогів (др. пол. XIX - XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Барнич ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2011. — 19 с. — укp.Проаналізовано особливості впливу креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів (друга половина ХІХ - ХХ ст.) (Олена Пчілка, С. Русова, Б. Грінченко, М. Коцюбинський, Леся Українка, К. Малицька, Марійка Підгірянка, І. Блажкевич) на процес розвитку творчих здібностей особистості молодшого школяра. Розкрито погляди педагогів на проблему розвитку творчих здібностей, формування творчої особистості учня молодшого шкільного віку. Визначено напрями застосування художньої спадщини педагогів з метою реалізації творчого потенціалу молодших школярів у процесі роботи з текстовим матеріалом, який містить креативний та морально-етичний компоненти. Визначено першочергову значущість взаємодії понять "творчі здібності" та "мораль" для оптимізації процесу розвитку творчих здібностей особистості учня молодшого шкільного віку та креативний потенціал художньої спадщини українських педагогів (друга половина ХІХ - ХХ ст.) щодо реалізації даної взаємодії. Проаналізовано авторський дидактичний посібник та результати роботи з ним учнів молодшого шкільного віку в різних регіонах України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) + Ч421.359 Шифр НБУВ: РА382608 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|