1. |
Башук Т. О. Науково-методичні основи оптимізації використання збутового потенціалу промислових підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. О. Башук ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2010. — 20 с. — укp.Вдосконалено теоретико-методичний підхід щодо вибору підприємством-виробником стратегій стимулювання збуту для всіх учасників збутової мережі. Визначено методичний підхід щодо вибору функцій для учасників дистрибуційної мережі. Встановлено класифікацію підприємств-дистрибуторів щодо їх більш глибокої деталізації за ознаками: типи дистрибуції, надані права, виконувані функції. Надано визначення "збутового потенціалу промислового підприємства" як здатності використання сукупності характеристик мережі дистрибуції на базі можливостей залучення ресурсів з метою просування товарів та їх максимального поширення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-592 Шифр НБУВ: РА371812 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|