1. |
Бевзенко В.Ф. Стратегія змішаного маркетингу акціонерного товариства (на прикладі видобувних галузей промисловості): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.Ф. Бевзенко ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2000. — 24 с. — укp.Розроблено новий методичний підхід щодо формування стратегії маркетингу, який базується на використанні змішаного (внутрішнього та міжнародного) маркетингу, урахуванні існуючих умов економіки України та її особливостей перехідного періоду. Методичний підхід щодо реалізації стратегії змішаного маркетингу повинен включати: формування та реалізацію маркетингової програми, активізацію міжнародного маркетингу, особливості видобувної галузі промисловості, а також результати аналізу внутрішнього та зарубіжного ринків. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)305.0 Шифр НБУВ: РА308571 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|