1. |
Бербец В.В. Методика діагностування навчальних досягнень учнів V - IX класів на уроках трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Бербец ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 18 с. — укp.Уточнено зміст і структуру понять "діагностування", "контроль", "перевірка", "оцінювання", "облік". Обгрунтовано основні принципи, функції та методи діагностування під час виконання творчих проектів. Визначено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі проектно-технологічної діяльності, які включають критерії оцінювання процесу виконання творчого проекту та критерії оцінювання його захисту з метою підвищення об'єктивності оцінки навчально-трудової діяльності учнів. Вперше розроблено методику контролю та оцінювання навчальних досягнень школярів, яка базується на поєднанні оптимальних форм і методів контролю. Розроблено ефективні способи формування навичок самоконтролю та самооцінки у школярів V - IX класів на уроках трудового навчання. Теоретичні положення наукового дослідження експериментально перевірено у процесі навчання. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28 + Шифр НБУВ: РА336204
Рубрики:
|