Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Берека В.Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Берека В.Є. 
Соціально-педагогічні основи розвитку позашкільної освіти в Україні (1957 - 2000 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Є. Берека ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Виявлено й уточнено провідні ідеї, положення, що складають теоретичні основи позашкільної освіти. Визначено та вперше науково обгрунтовано етапи та тенденції формування змісту навчально-виховної роботи позашкільних закладів України у досліджуваний період. Надано класифікацію та охарактеризовано організаційно-педагогічні форми та методи даної роботи. У науковий обіг вперше введено ряд архівних документів і матеріалів, що відображають розвиток позашкільної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)4 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА313752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Берека В.Є. 
Теоретико-методичні основи фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.Є. Берека ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2008. — 42 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні основи фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти у ВНЗ. Проаналізовано базові поняття. Розкрито тенденції розвитку даної підготовки та суть професійної діяльності управлінців в освіті. Висвітлено сучасний стан і проблеми фахової підготовки магістрів в Україні. Наголошено на особливостях її реалізації за кордоном. Розглянуто питання інтеграції - входження України до єдиного європейського простору, впровадження європейських норм і стандартів в освіті, поширення культурних здобутків у Європейському співтоваристві. Розроблено й обгрунтовано концепцію та модель фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти. Визначено критерії та показники ефективності такої підготовки. Виявлено й обгрунтовано організаційно-методичні умови її реалізації, проаналізовано зміст навчання. Розкрито особливості використання методів, засобів і форм навчання. Обгрунтовано необхідність проведення наукової роботи магістрів і проходження педагогічної практики з метою забезпечення ефективності зазначеної підготовки. Охарактеризовано структуру та зміст навчально-методичного комплексу дисциплін управлінського циклу. Розроблено теоретико-методичні засади, здійснено комплексний аналіз змісту фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА360697

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського