Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (35)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>A=Бець$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Бець М.Т. 
Механізм регулювання результативності господарської діяльності (на прикладі лісогосподарських підприємств): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / М.Т. Бець ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему регулювання рентабельності виробничого капіталу у лісогосподарських підприємствах. Обгрунтовано зміст механізму регулювання. Визначено його сутність, місце та роль у системі управління підприємством з метою формування параметрів прибуткової зони фінансово-господарської діяльності у процесі планування її результативності. Висвітлено сучасні тенденції в управлінні прибутком та рентабельністю держлісгоспів. Розроблено методичний інструментарій регулювання рентабельності виробничого капіталу підприємства за рівнем його поділу на чинники - складові при заданому прирості кінцевого результату.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-864 + У9(4УКР)341.10-864
Шифр НБУВ: РА314650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бець 
Профілактика інфекційних ускладнень при відкритих ушкодженнях надп'ятково- гомілкового суглоба: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.21 / Володимир Григорійович Бець ; Державна установа "Інститут патології хребта та суглобів ім. проф. М.І.Ситенка АМН України". — Х., 2009. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.198.56-5
Шифр НБУВ: РА366072

Рубрики:

      
3.

Бець С. О. 
Удосконалення методу розрахунку просторової видимості на автомобільних дорогах / С. О. Бець. — Б.м., 2021 — укp.

В сучасних умовах збільшення інтенсивності та швидкості руху автомобілів вимагає необхідність проводити аналіз та створювати умови для забезпечення достатньої дальності видимості для безпечного та комфортного руху по автомобільним дорогам. Забезпечена видимість на автомобільних дорогах є найважливішим показником її транстортно-експлуатаційних якостей та безпеки руху. Для безпеки руху на дорозі водій повинен бачити перед собою ділянку достатньої довжини, з тим щоб, побачивши перешкоду, вжити заходи по своєчасному гальмуванню. Існуючі методи оцінки видимості базуються на представленні дороги в двох окремих площинах, горизонтальній та вертикальній. Це обмежує можливість отримання достовірних значень реальної видимості. Проведений аналіз існуючих методів визначення видимості та основних параметрів автомобільних доріг в ході дисертаційного дослідження показав їх не досконалість для вирішення поставленої задачі. Видимість розглядається окремо в двох площинах, що не враховує одночасну комбінацію горизонтальних та вертикальних елементів дороги. Такий підхід не може забезпечити достатньої точності при визначенні дальності просторової видимості. В дисертації наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення науково-практичної задачі, що полягає в удосконаленні методу розрахунку просторової видимості та підвищення безпеки руху. В роботі виконано удосконалення методу розрахунку просторової видимості з урахуванням параметрів автомобільної дороги на основі геодезичних координат, який враховує радіус заокруглення в будь-якій точці. Удосконалений метод «конусів» та запропонований «коефіцієнт просторової видимості», дозволяє проводити оцінку видимості і розробляти заходи по її покращенню та підвищенню безпеки руху в просторі, плані та профілі.^UEnsured visibility on highways is the most important indicator of its transport and operational qualities and traffic safety. For road safety, the driver must see a section of sufficient length in front of him so that, seeing an obstacle, he can take measures to brake in a timely manner. Existing visibility assessment methods are based on the representation of the route in two separate planes, horizontal and vertical. This limits the ability to obtain reliable real visibility values. The analysis of the existing methods of determining the visibility and basic parameters of roads in the course of the dissertation research showed their imperfection to solve the problem. Visibility is considered separately in two planes (in plan and profile), which does not take into account the simultaneous combination of horizontal and vertical elements. This approach cannot provide sufficient accuracy in determining the range of visibility. The dissertation presents a theoretical generalization and a new solution to the scientific and practical problem, which is to improve the method of calculating spatial visibility and increase traffic safety. The paper improves the method of calculating spatial visibility taking into account the parameters of the roads on the basis of geodetic coordinates, which takes into account the radius of curvature at any point. The improved method of "cones" and the proposed "coefficient of spatial visibility" allows you to assess visibility and develop measures to improve it and increase traffic safety in space, plan and profile.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського