Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Бихова О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Бихова О. М. 
Управління торговими марками на підприємствах легкої промисловості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Бихова ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано та вдосконалено методичні підходи до управління торговими марками (ТМ) підприємств легкої промисловості з урахуванням етапів життєвого циклу. Уточнено зміст понять "торгова марка" й "управління торговою маркою". Узагальнено та проаналізовано літературні джерела, систематизовано та розширено класифікацію ТМ, розширено перелік принципів управління ними. Запропоновано методичний підхід до оцінювання ТМ на основі розрахунку показників стану та сили домінування. Розроблено типові умови та шкалу результатів визначення етапу життєвого циклу ТМ підприємства за виокремленими складовими. Запропоновано методичне забезпечення для діагностування етапу життєвого циклу ТМ підприємств легкої промисловості. Синтезовано підхід до управління ТМ підприємств, який враховує теоретичні положення процесного, системного, ситуаційного та субстратного підходів і заснований на визначенні пріоритетності функцій управління та складових ТМ залежно від етапу життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА384739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського