Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Большакова А. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Большакова А. М. 
Особистісна реалізованість людини в онтогенезі: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / А. М. Большакова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 36 с.: рис., табл. — укp.

Висвітлено результати теоретико-методологічного обгрунтування й емпіричного вивчення феномену особистісної реалізованості - психічного образу, в якому відображено суб'єктивно незадовільну оцінку результатів, перебігу та перспектив реалізації особистісного потенціалу людини. Досліджено онтогенетичну динаміку, гендерні особливості та типологію показників особистісної реалізованості. Показано, що її низький рівень пов'язаний з характеристиками успішності суб'єктивного самоздійснення людини в онтогенезі та психічними особливостями, що забезпечують подолання життєвих труднощів. Обгрунтовано методологічні основи, форми та методи психічної корекції та запобігання особистісній реалізованості через розвиток життєвих здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.234 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА385978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Зайцева О. О. 
Мотиваційні чинники розвитку метакогнітивної активності у структурі академічної саморегуляції студентів / О. О. Зайцева. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – розвиток метакогнітивної активності у структурі академічної саморегуляції студентів; мета – теоретичне обґрунтування та емпірична верифікація моделі мотиваційних чинників розвитку метакогнітивної активності у структурі академічної саморегуляції студентів; новизна – вперше обґрунтовано поняття метакогнітивної активності студентів та визначено її показники, а саме: прийняття імпліцитних теорій інтелекту «збагаченої особистості» та «нарощуваного інтелекту», метакогнітивні знання, метакогнітивну включеність у діяльність та рефлексивність; вперше показано, що метакогнітивна активність входить до структурі академічної саморегуляції студентів та є чинником її розвитку; вперше показано відсутність значущих позитивних змін в оцінках більшості показників метакогнітивної активності студентів в освітньому процесі та нелінійну динаміку показника «самооцінка навчання» у структурі метакогнітивної активності; вперше теоретично обґрунтовано та емпірично верифіковано модель мотиваційних чинників розвитку метакогнітивної активності, яка містить загальні та професійні мотиви; вперше доведено, що оптимізація мотиваційної сфери є чинником розвитку метакогнітивної активності у структурі академічної саморегуляції студентів; розширено уявлення про провідну роль метакогнітивної активності як інтрапсихічного механізму управління когнітивною діяльністю в урегулюванні метакогнітивних процесів; розширені уявлення про психологічні особливості студентського віку як сенситивного для розвитку метакогнітивних процесів; дістали подальшого розвитку засоби психологічного впливу, спрямовані на розвиток особистісної та пізнавальної сфери; вдосконалено засоби розвитку метакогнітивної активності у структурі академічної саморегуляції студентів у закладах вищої освіти; результати – розроблено й апробовано програму навчально-розвивального тренінгу з розвитку метакогнітивної активності та загальної й професійної мотивації. Результати можуть бути використані при розробці навчальних курсів для здобувачів спеціальності «Психологія». Результати дисертаційного дослідження впроваджені у навчальний процес закладів вищої освіти України; галузь – психологія.^UObject – development of metacognitive activity in the structure of academic self-regulation of students; goal – theoretical justification and empirical verification of the model of motivational factors of development of metacognitive activity in the structure of academic self-regulation of students; novelty – the concept of metacognitive activity of students is justified and its indicators are determined for the first time, namely: adoption of implicit theories of intelligence of an "enriched personality" and "enhanced intelligence", metacognitive knowledge, metacognitive inclusion in activity and reflexivity; it has been shown for the first time that metacognitive activity is part of the structure of academic self-regulation of students and is a factor in its development; the absence of significant positive changes in the estimates of most indicators of student metacognitive activity in the educational process and the non-linear dynamics of the "self-assessment of learning" indicator in the structure of metacognitive activity is shown for the first time; model of motivational factors of development of metacognitive activity, which contains general and professional motives, is theoretically justified and empirically verified for the first time; it has been proved for the first time that optimization of the motivational sphere is a factor in the development of metacognitive activity in the structure of academic self-regulation of students; understanding of the leading role of metacognitive activity as an intrapsychic mechanism of cognitive activity management in the settlement of metacognitive processes is expanded; ideas about the psychological features of student age as sensitive for the development of metacognitive processes is extended; means of psychological influence aimed at the development of the personal and cognitive sphere are received further development; means of developing metacognitive activity in the structure of academic self-regulation of students in higher educational institutions have been improved; results – a program of educational and developmental training on the development of metacognitive activity and general and professional motivation has been developed and tested. The results can be used in the development of training courses for applicants in the specialty "Psychology". The results of the dissertation study have been introduced into the educational process of higher educational institutions of Ukraine; area – psychology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського