1. |
Боровик Т.В. Розвиток маркетингової діяльності плодоовочевих господарств на ринку органічної продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.В. Боровик ; Дніпропетр. аграр. ун-т. — Д., 2009. — 20 с. — укp.Висвітлено теоретичні й економічні засади формування та функціонування плодоовочевого ринку, обгрунтовано організаційно-економічні основи товарного плодоовочівництва за ринкових умов, виділено особливості маркетингу органічної плодоовочевої продукції. Обгрунтовано підходи з удосконалення організаційно-економічної діяльності підприємств з виробництва органічної плодоовочевої продукції через оптимізацію плану управління запасами з максимізацією прибутку та плану ефективної регіональної реалізації з одночасним забезпеченням мінімальної вартості перевезень плодоовочевої продукції для регіональних ринків. Наведено основні методи оцінки ефективності роботи служби маркетингу (методику ціноутворення на органічну плодоовочеву продукцію, оцінку ефективності й оплати праці робітників маркетингових служб, застосування кластерного аналізу для вивчення психофізичної та соціальної складової попиту та методику встановлення гіпотез). Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.154.1-211.1 + У9(4УКР)421.51 + Шифр НБУВ: РА368865
Рубрики:
Географічні рубрики:
|