Ботушан М. І. Маркетингова комунікативна діяльність підприємств метизної підгалузі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. І. Ботушан ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2010. — 20 с. — укp.
Досліджено особливості здійснюваних маркетингових комунікацій за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі. Доведено необхідність використання віртуального простору для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Розглянуто комунікативну діяльність в контексті інтеграції реального й інтернет-простору. Визначено специфіку поведінки промислових споживачів за пошуку інформації щодо готових металевих виробів для прийняття купівельного рішення. Розроблено рекомендації з підвищення ефективності маркетингової комунікативної діяльності для виокремлених кластерів. Запропоновано систему показників для оцінки ефективності маркетингових комунікацій з урахуванням специфіки інтернету.