Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Бук Л.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Бук Л.М. 
Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Бук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 21 с. — укp.

Вирішено задачу запровадження, оцінювання та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. На засадах узагальнення літературних джерел систематизовано види та функції торгової марки. Розроблено складові визначення значущості марки для покупців і підприємств. На підставі аналізу поглядів науковців, дослідження діяльності підприємств споживчої кооперації сформовано комплекс показників для оцінювання товарного знаку даної кооперації та марок її підприємств. Запропоновано методичні положення щодо визначення результату комунікативного впливу марки на місці продажу на підставі коефіцієнтів, що одержують в результаті дослідження, та способи його посилення. Розроблено концептуальну модель запровадження та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. Запропоновано методичні підходи до її оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА346783

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського