1. |
Бурназова В. В. Методичні засади розвитку виконавської самостійності студентів музично-педагогічних факультетів у процесі інструментальної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Бурназова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.Розглянуто розвиток виконавської самостійності майбутніх вчителів музики як не вродженої, а набутої інтегральної властивості особистості, яка сприяє високій результативності відтворення необхідної інформації на підставі творчого втілення у процес інструментальної діяльності, сформованої без допомоги ззовні оригінальної інтерпретаційної моделі музичних творів. Запропоновано методичні засади її розвитку. Перша фаза характеризується спрямуванням зусиль студентів на встановлення внутрішньої організації мотивів і потягів волі до усвідомлення спонукальних дій на одержання об'єктивної інформації щодо реального оцінювання сценічно-інтерпретаційної складності музичних творів у ході ознайомлення із загальними ознаками їх текстових і виконавських компонентів. Друга фаза передбачає активізацію прагнень студентів до надання пріоритетного значення процесуальній мотивації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315-7 р(4УКР)3-3 Шифр НБУВ: РА376904 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|