Бутенко Н.В. Система маркетингового планування відродження бурякоцукрового виробництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.В. Бутенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.
Досліджено теоретичні та методичні засади системи маркетингового планування відродження бурякоцукрового виробництва. Визначено сутність та роль маркетингового планування у відродженні бурякоцукрового виробництва. Вивчено основні здобутки іноземних підприємств у маркетинговому плануванні та обгрунтовано основні напрями становлення системи маркетингового планування розвитку бурякоцукрового комплексу. Розглянуто основні регулятори функціонування вітчизняного ринку цукру та їх вплив на технологію маркетингового планування. Запропоновано маркетингові складові галузевої програми відродження та методику вибору ринкових позицій підприємства.