1. |
Вагіс А.І. Методичні засади застосування дидактичних засобів у навчанні фізики в класах природничого профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.І. Вагіс ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.Обгрунтовано теоретико-методичні засади застосування дидактичних засобів з фізики (ДЗФ) у класах природничого профілю. Установлено, що ефективність і результативність навчання фізики учнів у даних класах підвищується, якщо використовуються спеціально призначені дидактичні засоби та реалізується компетентнісний підхід у процесі профільного навчання, який поєднує особистісно орієнтований і діяльнісний підходи. Компетентнісний підхід у профільному навчанні фізики сприяє профільно-професійному самовизначенню учнів, формуванню профільної та предметно-профільної компетентності. Методика застосування дидактичних засобів з фізики для формування профільно-предметної компетентності учня з фізики природничого профілю грунтується на реалізації міжпредметних зв'язків фізики з природничими (хімією, біологією, географією, медициною), профільно-професійному та прикладному спрямуванні навчання, формуванні загальнопредметних вмінь і метапредметних результатів навчання, застосуванні узагальнених планів роботи учнів з ДЗФ, а також використанні методів екземплярності та портфоліо. Вчителям фізики для природничого профілю навчання запропоновано навчальні програми інтегративних профільних спецкурсів "Вступ до біофізики", "Фізика і екологія", збірник методичних рекомендацій і дидактичних матеріалів з молекулярної фізики. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-38,022 + Шифр НБУВ: РА354079
Рубрики:
Географічні рубрики:
|