1. |
Власов В.С. Методика тематичного контролю навчальних досягнень учнів 5-7 класів з історії України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.С. Власов ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.Досліжено проблему здійснення тематичного контролю навчальних досягнень учнів V - VII класів з історії України. Запропоновано експериментальну методику його здійснення, яка грунтується на засадах компетентнісно-орієнтованого навчання. Розкрито зміст поняття "тематичний контроль навчальних досягнень учнів з історії". Обгрунтовано доцільність розгляду даного поняття як елемента навчально-виховного процесу, який реалізується через системну взаємодію вчителя та учнів з метою перевірки й оцінки рівня розвитку історичної предметної компетентності учнів, досягнутого у процесі засвоєння визначеного блоку змісту шкільної історичної освіти. Експериментально перевірено методичні умови ефективної організації тематичного контролю, пріоритетними з яких є: планування вивчення матеріалу навчальної теми як засвоєння блоку змісту кількох уроків з передбаченими результатами навчання; системне використання контрольних заходів на всіх уроках теми як засобу реалізації діагностувального й оцінювального етапів контролю; спрямованість контрольних заходів на перевірку й оцінювання предметних компетенцій з історії. Запропоновано типологію контрольних вправ і розроблено методичні рекомендації, щодо підвищення ефективності тематичного контролю в шкільній практиці. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР) + Шифр НБУВ: РА351054
Рубрики:
Географічні рубрики:
|