![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Войтенко В.П.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Войтенко В.П. Забезпечення безаварійного руху високошвидкісного потяга на основі безперервного моніторингу стану рейкового шляху: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.П. Войтенко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.Уперше обгрунтовано використання акустичних ефектів взаємодії хвиль Релея з перешкодами для безперервного контролю стану рейкового шляху щодо наявності перешкод руху високошвидкісного потяга. З використанням математичної моделі процесу поширення акустичних хвиль у рейці за наявності на поверхні зазначених перешкод з різними фізичними властивостями установлено можливість виявлення й ідентифікації типу перешкоди за ступенем небезпеки для руху високошвидкісного потяга. З'ясовано, що опади не погіршують вимірюваних характеристик акустичних пристроїв для моніторингу стану рейкового шляху завдяки ефекту поліпшення акустичного контакту між рейкою та перешкодою, що підвищує ймовірність виявлення перешкод руху потяга за цих умов. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О280.203 + Шифр НБУВ: РА344734
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Войтенко В.П. Пряме мікропроцесорне керування імпульсним перетворювачем в системах точного позиціювання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / В.П. Войтенко ; НАН України. Ін-т електродинаміки. — К., 2000. — 19 с. — укp.Дисертацію присвячено проектуванню прецизійних систем лінійного переміщення, що базуються на прямому мікропроцесорному керуванні імпульсним перетворювачем, який навантажений на лінійний електродвигун постійного струму (ЛД). Специфіку ЛД, що впливає на динамічні процеси в цифровій системі позиціювання, враховує синтезований цифровий регулятор, для якого розроблено методику визначення кроку дискретизації і досліджено різноманітні методи регулювання напруги живлення. Наведено рекомендації щодо підвищення швидкодії системи зі збереженням заданої точності, що враховують вплив дестабілізуючих чинників. Результати теоретичного аналізу і синтезу динамічних характеристик системи доведено внаслідок експериментальних досліджень і комп'ютерного моделювання. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: З965.633-048.9 + З973-045.040 Шифр НБУВ: РА308578 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|