1. |
Волчаста М.М. Наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій та основній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.М. Волчаста ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.Теоретично та експериментально обгрунтовано методичну систему (цілі, зміст, організаційні форми, методи та засоби), яка забезпечує наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій школі та V - VI класах основної за умов рівневої диференціації навчання. Розроблені організаційні форми та методи навчання враховують цілі та завдання вивчення геометрії, особливості навчальної діяльності учнів, рівні їх навчальних досягнень забезпечують діяльнісний підхід у процесі засвоєння геометрії. Установлено, що важливим засобом реалізації принципу наступності є система вправ, диференційованих за складністю, спрямована на розвиток просторових уявлень і уяви, інтуїції, логічного мислення та формування практичних умінь. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р(4УКР)21-3 + Шифр НБУВ: РА327458
Рубрики:
Географічні рубрики:
|