1. |
Воронецька І.С. Маркетингове забезпечення ринку плодоовочевої продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.С. Воронецька ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.Досліджено теоретичні та методологічні засади та прикладні питання розвитку маркетингових досліджень та особливості організаційно-економічного механізму функціонування маркетингу в підприємствах та об'єднаннях плодоовочевого підкомплексу. Організаційно-економічний механізм функціонування маркетингу в даній галузі розглянуто як систему організаційних, технологічних, економічних і соціальних важелів та методів управління процесом виробництва, розподілу, обміну та споживання продуктів плодоовочівництва та їх переробки. Обгрунтовано стратегію розвитку ринку плодоовочевої продукції в Україні, яка базується на створенні ефективного функціонування та регулювання маркетингового механізму. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.15-592 + Шифр НБУВ: РА323121
Рубрики:
Географічні рубрики:
|