Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Воронецька І.С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Воронецька І.С. 
Маркетингове забезпечення ринку плодоовочевої продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.С. Воронецька ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено теоретичні та методологічні засади та прикладні питання розвитку маркетингових досліджень та особливості організаційно-економічного механізму функціонування маркетингу в підприємствах та об'єднаннях плодоовочевого підкомплексу. Організаційно-економічний механізм функціонування маркетингу в даній галузі розглянуто як систему організаційних, технологічних, економічних і соціальних важелів та методів управління процесом виробництва, розподілу, обміну та споживання продуктів плодоовочівництва та їх переробки. Обгрунтовано стратегію розвитку ринку плодоовочевої продукції в Україні, яка базується на створенні ефективного функціонування та регулювання маркетингового механізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.15-592 +
Шифр НБУВ: РА323121

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського