Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Вороніна А.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Вороніна А.В. 
Механізм маркетингового ціноутворення: Автореф. дис... канд. екон. наук.: 08.06.01 / А.В. Вороніна ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Визначено найважливіші фактори, які впливають на формування ціни продукції, а також систематизовано методи її визначення, виявлено їх переваги та недоліки. Сформульовано принципи та етапи формування цінової політики підприємства за умов ринку. Удосконалено організаційно-інформаційну модель аналізу цін. Розроблено методичні рекомендації щодо удосконалення механізму формування ціни, а також алгоритм узгодження рішень за зміною цін, викликаних зміною в обсягах продаж, попиту та конкуренції. Наведено спеціальну програму стосовно розробки стратегії ціноутворення. За допомогою експертного аналізу визначено час, необхідний для впровадження нової системи стратегічного планування цін. Запропоновано використовувати метод "дерева можливості" для аналізу ризикованості стратегії, а також методичний підхід до розробки стандарту підприємства щодо ціноутворення. Узагальнено та поглиблено науково-теоретичні аспекти маркетингового ціноутворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-861 +
Шифр НБУВ: РА326332

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського